aanbouw trialer verbouw truck

• Topicstarter Topicstarter king of the road
  • Startdatum Startdatum
K

king of the road

Guest
na een tijdje zoeke heb ik een mooie trailer gevonden en voor mijn truck ook een paar extraas gekocht

hier zijn fotos

na een paar aanpassinge is het aardig gelukt

het chassis

na een aanvaaring met de spuitbus

na de boormachnine past het licht ook

de naafdoppe een kleurtje

hij was er alleen in het blauw ben hem rood aan het maken

bedankt eh in de binne kant van de trailer komt een kastje te zitte voor de lichte en een kleine accu wil er veel extra verlichting op maar alles apart aan en uit kunne zette

weer bezig geweest met de trailer en dis het nu ;)

en toen aan me vrachtwagen begonnen

en buite het lichtset om wat extraas

en het dashboard heeft ook een klein hebbe dingetje

kliteband

dat ziet er goed uit misschien iets waar je nog wat mee kan:

De bouwer van mijn truck heeft de MFU-unit niet op gehangen aan dubbelzijde-plakband wat ik volgens mijn bij jouw zie,
maar hij/zij heeft ervoor gekozen om de MFU op te hangen aan kliteband.

Ik heb de MFU nu al een keer verwijderd om de speaker om te draaien met dubbelzijdig-pakband zou het een stuk lastiger zijn geweest.

hey wie kan mij helpen ik heb een lichtset van tamia maar krijg het niet werkend dat rode lampje naast de schakelaars brand niet maar kan er wel mee rijden vedder dooet niks het wie kan mij helpen aub

hey wie kan mij helpen ik heb een lichtset van tamia maar krijg het niet werkend dat rode lampje naast de schakelaars brand niet maar kan er wel mee rijden vedder dooet niks het wie kan mij helpen aub

Heb je de accu wel aangesloten op de lichtset, en vanaf de lichtset het stroom naar de regelaar, waarschijnlijk heb je toch iets niet goed gedaan, als je de tekening volgt moet het een eitje zijn, want duidelijker dan zij aangeven kan haast niet.

heb bedankt voor de tip heb het gevonden er zit een klein drukknopje op het moederboord dat was het probleem is nu opgelost binnekort fotos :)

hier zijn weer wat fotos maar hij is nog lang niet af en wie weet waar je goed kan rijden

na wat rommelen

traanplaat op maat maken

passen

buigen

boren en de schakelaars op de plek en het vast aan het fram zette en nu nog alleen het laatste stukje en de schotel

dat ziet er echt super mooi uit.
hoe maak je die traanplaat vast?

de gaten waar de schotel mee vastzit en dat ding die voor de schotel zit haal je eraf en een paar gaten in het traanplaat en je kan hem op die plaatse vastschroeven maar op het laaste stukje moet ik nog aan beginne want de schotel komt op het traanplaat en niet zoals ie standaart hort hoop dat je het snapt gr

Back