Aandrijfset aansluiten

Goedemorgen
Ik heb een complete aandrijfset voor de fairmount alpine gekocht, maar er zit geen aansluit schema bij.
Heeft iemand die ?
Heb de boegschroef al ingebouwd maar wil deze graag testen voor ik hem verder dicht maak, de aandrijfset komt van modelbouwshopnederland.

Goedemorgen
Ik heb een complete aandrijfset voor de fairmount alpine gekocht, maar er zit geen aansluit schema bij.
Heeft iemand die ?
Heb de boegschroef al ingebouwd maar wil deze graag testen voor ik hem verder dicht maak, de aandrijfset komt van modelbouwshopnederland.
Daar is ook geen schema van, er wordt van uitgegaan dat iemand die bouwt, de kennis heeft om dit zelf te doen of uit te zoeken -met/zonder hulp- hoe dan wel.
Als je puur het elektrisch schema bedoelt, qua aansluiten, is niet zo lastig, gaat het specifiek om de gehele installatie vd Fairmount, moet ik je schuldig blijven, want ken de Fairmount daarvoor niet goed genoeg.

Hier een schema van een aandrijfset, geplukt van het internet, voor een dubbelschroever. Aansluiten van de boegschroef is in wezen niet anders dan bij de hoofdmotoren. Met dank aan tekenaar Jopiejo. Naam rechtsonder op het schema. Gr. Klaas.

SF electr. schema.jpg

even een kleine opmerking, er mag maar één voedingsdraad van de vaartregelaar naar de RC ontvanger, bij de tweede vaartregelaar de rode draad losmaken.
groet Piet

Back