aandrijving

• Topicstarter Topicstarter erikverkade
  • Startdatum Startdatum
E

erikverkade

Guest
hallo ik ben een rc boot aan het bouwen met een 40cc 2pk kettingzaag blok en ik vraag me af wat voor aandrijving raden de ''experts'' aan het is een dee V mono dus eentje helemaal onderwater of zo'n semi

Beste Erik,

'k Zou allereerst beginnen met een geschikt motorblok, bijvoorbeeld uit de O.S. Max stal, maar er zijn vele opties mogelijk. Kettingzaagmotoren hebben zelden de geschikte specificaties voor modelbouw en zijn wss ook nog 'ns een flink pak milieuonvriendelijker.

Groet,

Eric

jaja ik maak een benzine boot en ik rijd 2t brommer dus het mileu kan me heel veel schelen;)
maar dat blok heb ik nou eenmaal dus ik probeer het eerst daar mee en bloed hard hoeft het ook niet te gaan maar wel een lekker gangetje.

dus???

nou moet ik zeggen dat 40cc 2pk niet ver zal komen waarschijnlijk is namelijk niet zoveel.... mischien heb je een foto van wat voor boot het is wat voor motorblok het is?
mischien als de boot goed is tog nog overwegen om een zenoah aan te schaffen..

krijegn we dat weer over die fotos
ik bedoel dit niet verkeerd ofzo maar waar zijn die fotos nou voor nodig?
ik vraag alleen wat voor aandrijven jullie aanraden voor een deep V mono met een 40 cc 2pk torretje
daar heb je toch geen fotos voor nodig:confused::confused::confused:

foto's zijn handig bij een advies geven. aan foto's kun je de vorm van de boot goed zien wat ook belangrijk is voor de keuze van je aandrijving. deepv mono is namelijk een heel erg breed begrip. ook kun je zien of iemand een gebakje heeft gemaakt die hij beter als bloembak kan gebruiken of dat hij een model heeft gemaakt dat goed is waar een mooie snelheid uit te halen valt. ook eventuele andere dingen die niet goed zijn kunnen dan opgemerkt worden zodat het geen grote teleurstelling word waar je een hoop geld aan hebt gespendeerd.

Kortom: plaats gewoon wat foto's dat is twee tellen werk en mensen kunnen je dan gewoon een goed advies geven.

kijk dat isn ou een goeie uitleg ik wist niet dat de vorm zo veel uitmaakte ik zal effe een camara opsnorren en fotos rochellen

Back