Gevraagd Aangeboden om af te bouwen

Na andere (scheeps)modellen ben ik aan de Marina 2 Tonijnvissersschip van Artesania Latina (schaal 1:50) begonnen. Helaas ben ik - vanwege andere activiteiten- al een tijdje gestopt met bouwen en kom er voorlopig ook niet meer aan toe. Wie heeft belangstelling om dit schip verder af te bouwen?
Voor de liefhebber: de spanten zijn geplaatst, het dek gelijmd en bekleed met latjes. De achtersteven reeds afgeschuind. Ben bij de voorsteven begonnen met afschuinen.
De doos is verder compleet met o.a. beslag, een uitgebreide - stap voor stap - handleiding in kleur en een gedetailleerde bouwtekening.
Voor de Marina 2 vraag ik € 65,- Voor de bijpassende verf € 15,- Verzendkosten € 10,- Totaal dus € 90,- (en als je wilt: ik heb nog 5 minuten Epoxy onaangebroken, die mag weg voor € 10,- ) Op internet is er verder genoeg info over dit model te vinden.
Je mag een afspraak maken om het model eerst te bekijken (scheelt vzk).Omgeving Kampen. Op verzoek kan ik een aantal foto's toesturen (er staan enkele foto's in de Media bibliotheek). Mail naar: fleene@home.nl

Laatst bewerkt:
Back