Een tijdje niets gepost (dat is duidelijk!!) maar erg druk geweest. Elke dag met het geheel bezig.
Er waren nogal wat problemen met het uitdenken van diverse dingen, zoals hoe ik de bladveren moest monteren. Dat had nogal wat voeten in aarde. Er moest nogal wat gemaakt worden voordat ik er blij mee was.
Het resultaat;
En;
Het oprij gedeelte komt nu wel een stuk hogen te liggen vergeleken met de wipas.
En dan was er de verlichting. Ook zo'n mooi project waar ik een tijd mee bezig ben geweest. Op de volgende foto's kan je zien hoe de verlichting is, maar het oprijgedeelte is niet gemonteerd op de aanhanger. Het geheel is los te halen in geval van werkzaamheden.
En de verlichting voor de kentekenplaat (plaatje moet nog komen);
Aan de achterkant is een kistje met een batterij van 9v en een schakelaar om alles aan en uit te zetten. De batterijhouder is met schroefjes vast gezet en kan er af.
Hier kan je zien dat de batterij helemaal weggewerkt is.
En hier is de schakelaar onder weggewerkt (het oprijgedeelte ligt ondersteboven)
Alles heb ik weggewerkt onder ducttape zodat er geen draden in de weg hingen;
Het zwenkwiel is aangepast;
Ook de voorkant is nu bijna klaar. Er moet nog een kan met water komen, die is in de maak.
Voor nu de update. Foto's komen later met detailfoto's van de (nieuwe) jerrycan.
Gr. Probie