Aanhanger voor 1/6

• Topicstarter Topicstarter nsnsns250
  • Startdatum Startdatum
N

nsnsns250

Guest
Hoi,

Ik ben pas nieuw want ik heb pas een RC wagen je kunt wel zien welke maar hij heeft zoveel kracht dat ik wel eens een aanhanger zou willen maken voor een 1/6 off-road buggy waar je zelf in kan gaan zitten :) dat leek me wel leuk alleen is dat slim met de tandwielen die zijn van plastic maar heb ook ijzeren welke moet ik er dan opzette en zou iemand me daarmee kunnen helpen om zo'n aanhanger te maken iemand meschien ervaring?

Dat trektie nooit... Probeer het maar eens uit, hang er een fietskar achter met 3 cementzakken erin... Komt niet vooruit hoor ;)

Groeten, Thomas

Vermogens technisch mag het geen probleem zijn, ze hebben meer vermogen dan een bromfiets met type goedkeuring.

De pest is gewoon dat het niet goed op het wegdek te krijgen is.
Wel waarvoor het bedoeld is, maar niet om jezelf mee voort te (laten) trekken.

ow jammer dat dat niet gaat zou wel leuk zijn maar het moet wel over het zand en ik ben pas 12 dus gan die ook geen 45 kilo trekken?

Hey,

Is het eerst niet erg handig om gewoon op asvalt te gaan rijden? :P
En op het zand dan verwacht je wel heel veel van je motor niet? :oops:

Nick 8)

dat mag toch wel bij een buggy van 7.5 ccm en 4.8 pk en nee niet over het asfalt want het is een off-road auto

ja kan toch best? het is bijna een vliegtuig motor dus waarom niet ? het staat overal waar ik info zoek over dat ding

en er zit een koelkop op van 6.5 cm en de uitlaat bocht is 1.2 cm dus waarom niet?

denk niet dat dat veel met het aantal paarden kracht te maken heeft...Maar als ie 4 paarden kracht heeft zou ie dus wel meer dan jou kunnen trekken maar betwijfel of dat echt zo is(dat het 4 pk is)

Een collega van mij had ook een grote (1:6 of 1:5) RC auto, en hij heeft toen we voor ons werk bij een busbedrijf aan het werk waren en op nieuwe auto's aan het wachten waren een keer door de busremiese gescheurd met dat ding...

hij had de zender niet bij zich dus, ja gewoon was onmogelijk...

wat die de idioot :-) hij nam zo'n karretje waar schoonmakers hun mop in uitwringen, ging daar op zitten, de auto ervoor, de ene hand om de auto vast te houden, de andere om gas te geven, en daar ging de gek door die hal......

Het KAN dus wel

Back