aanhanger

• Topicstarter Topicstarter tvs
  • Startdatum Startdatum
T

tvs

Guest
Halo,

ik zou graag een aanhanger voor een 1/10 wagen bouwen een waar je een andere auto op kan zetten. maar ik weet niet hoe ik moet beginnen heeft iemand mischien foto's of bouwtekeningen?
alvast bedankt.

er waren aan hanger's gemaakt voor 1/5 auto's moet je daar maar even kijken staat bij foto's
speciale 1/5 heten het volgens mij ?

m.v.g martijn

ik heb zelf een caravan gemaakt het is vrij simpel, je kan de bevestiging maken met een bodypost achterop je auto en als ophanging heb ik de ophanging van een oude rs4 rally gebruikt.

ik heb zo snel ff geen foto's maar ik zal kijken of ik wat kan vinden

ronnie

ik heb een trailer :) voor me MT2 nog niet af
end e assen zijn van een oude bestuurbare auto maar die kun je ook aandrijven echter blijken ze niet egt stevig te zijn dus ben nog op zoek

en voor de trailer zelf moet je origineel zijn bij mij komen ledjes in en achter De plank auto matisch naar benee en plexiglas raam komt subaru auto in te staan ;)
22-05-05_0046.jpg

nog lang niet af nu zit er al dak op en voorkant dakje

zoek ook nog goede assen :D kijk maar staat scheef voorste maar los het nog wel op :P

ja bij mij wordt hij dicht en komt er pelxiglas raam in end an neon enzo ero :)
en lampen op auto gericht

oke dan heb ik ook een vraagje over een aanhanger alleen voor een 1/6 wagen met 7,5 cc ik wil ook een aanhanger maken alleen dan wel dat er iemand in kan hoe doe ik dat dan?

Back