Aankondiging 3D Fun Fly!!!!

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door Martijn rooky, 2 dec 2010.

  1. Martijn rooky

    Martijn rooky

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Hoorn NH
    In 2010 hebben wij, voorafgaande aan de 3D masters een kleine Fun Fly georganiseerd samen met The Pitchbrothers (DK) en The Flightclub (NL) (UK).
    Dit was zo goed bevallen, dat wij dit in 2011 nog een keer gaan doen, maar dan groter en na de 3D Masters en wel op de 24e 25 en 26e Juli!
    Er zullen vele top en demovliegers aanwezig zijn, maar iedereen die kan vliegen, mag hier ook aan deelnemen!
    Voor meer info kijk op: Welcome

    Verdere vragen kan ook via pb of via dit draadje.

    Meer info volgt!!!!!
     
  2. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    eeerrhmmm...
    De 24e is 3D Masters nog aan de gang.
    Dus een start hierna lijkt me slimmer.
     
  3. Martijn rooky

    Martijn rooky

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Hoorn NH
    Hallo Walter,

    Zondag is de 3D Masters nog bezig, maar zal in de middag stoppen.
    Er zijn veel mensen op bezoek in Nederland en willen daarna direct door naar de FunFly.
    Aangezien wij de mogelijk bieden tot kamperen en er ook hotels (in de buurt) geboekt kunnen worden leek het ons handig zondag te openen.
    Tevens zal er zondag avond het feest al aardig onderweg zijn en zullen er ook nachtvluchten zijn.
    Natuurlijk kunnen piloten er ook voor kiezen alleen de maandag en/of dinsdag te komen, wat natuurlijk geen probleem is!
    P.s. Binnenkort zal er via de site ook de mogelijkheid zijn voor piloten zich in te schrijven!

    Martijn
     
  4. Lazerbeak

    Lazerbeak

    Lid geworden:
    2 jan 2005
    Berichten:
    1.284
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    Het heeft wel wat! Nu zullen een paar mensen die achter de schermen van 3D masters bezig zijn de knollen wel op hebben na zondag, maar dat neemt niet weg dat t een goed plan is!

    Ahha, de PitchBrothers, altijd gezellig, als er gasten zijn die er een feest van willen maken zijn zij het wel. Benieuwd of ze zoiets hier kunnen opzetten als begin dit jaar in Denemarken, ongekend zoiets in Nederland.

    Al moet ik zeggen, 3DMaster hier in ons landje is al een hele prestatie!
     
  5. Martijn rooky

    Martijn rooky

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Hoorn NH
    Hoi Tjerk!

    Bas heeft jou zeker nog niet gesproken over een stand voor jullie vliegschool tijdens de FunFly?
    Leek ons wel een goed plan!
    Ja het feest zal "Pitchsbrother" slyle gegeven worden!
    In 2011 zullen zij er ook allen bij zijn! (Het is dus nu al een succes.)
    Deze zomer hebben wij het op kleine schaal gehouden (voorafgaand aan de 3D Masters) met onze Deense collega's. En dat was top! Vandaar dat we het nog een keer doen maar dan met vele topvliegers en recreanten!

    PB mij even voor verdere details...

    Gr Martijn
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2010
  6. Martijn rooky

    Martijn rooky

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Hoorn NH
    Update!!!!

    De volgende piloten zijn reeds bevestigd:

    David Nolan (Irl) Team Miniature Aircraft USA

    Jan Henseleit (DE) Henseleit Helicopters

    Lucas Riva (Zw) Team Outrage

    Nico Niewind (DE) Team Mikado

    Bas De Groot (NL) Team Mikado

    Sebastiaan Duus (DK) Team Mikado

    Florian Otzmann (DE) Team Mikado

    Nu ook!!!

    Timo Wendtland (DE) TDR
    Adam Delingos (PL) Team Align


    Er zijn nog meer pro piloten die hebben toegezegd, maar we wachten nog even op de bevestiging!
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  7. Martijn rooky

    Martijn rooky

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Hoorn NH
    Wederom meer piloten!!

    Luca Invernizzi (IT) van onderanderen Outrage komt ook!

    Hou het in de gaten meer nieuws komt eraan!
     
  8. Martijn rooky

    Martijn rooky

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Hoorn NH
    Wederom nieuwe naam!!!

    Nu ook:

    Bert Kammerer (USA) team Align


    Gr Martijn
     
  9. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Lijkt me een goed plan!
     
  10. kid

    kid

    Lid geworden:
    27 mrt 2010
    Berichten:
    13
    Locatie:
    Medemblik
    Ik ben er zeker bij :p .
     
  11. bartjuuuhhh

    bartjuuuhhh

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    1.131
    Locatie:
    Kampen
    ik kom ook graag ff langs,...wacht nog ff op wat meer info omtrend de camping!? tarieven en voorzieningen,...
     
  12. EricW

    EricW

    Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Berichten:
    4.246
    Locatie:
    Raamsdonksveer
    Oeff wel heel erg kort na de Masters.
    Dan moet ik als vrijwilliger eerst het terrein en daarna mijn caravan nog opruimen vrees ik :)
    En of we aansluitende dagen vrij kunnen maken van "echt" werk...
    Ik hoop er wel even bij te zijn natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  13. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    De website is in november vorig jaar voor het laatst aangepast bijna 2 maanden geleden ... is er nog niet meer te melden over dit Fun event .. Ik persoonlijk vind het erg jammer dat dit event zo strak op de 3d masters is gepland .. na deze 4 dagen ben je wel even toe aan een paar dagen rust (ik spreek voor mij zelf) maar ben echt benieuwd hoe dit Fun event zal gaan verlopen vorig jaar veel grote ster piloten gesproken maar die waren na de masters redelijk snel weer weg.

    Succes met dit nieuwe Event Ik had het graag willen bezoeken maar ben denk ik net als Eric KAPOT en dan moet het werk nog beginnen video's spotten en monteren foto's uitzoeken en ik heb nog een baan ook!!! Ha ha maar goed we zullen zien ik heb wel vaker dingen gedaan waarvan ik dacht dat kan nooit ..

    Misschien komen we wel met het 3dhelifreakz team mee vliegen want na 4 dagen filmen ben ik wel opgeladen om zelf ook even lekker lossss te gaan !!!
     
  14. EricW

    EricW

    Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Berichten:
    4.246
    Locatie:
    Raamsdonksveer
    Ander nadeel is de kruislingse oversteek door heel nederland....
    Ga je niet redden binnen een paar uur, of er moeten mensen al vroegtijdig gaan vertrekken bij de Masters (wat ik heel kwalijk zou vinden).
    Misschien is er iets overlegd, zo niet, dan misschien een goede (en eigenlijk wel zo nette) gelegenheid om dat alsnog te doen.
     
  15. Dirk Luchtmeijer

    Dirk Luchtmeijer

    Lid geworden:
    24 apr 2007
    Berichten:
    324
    Locatie:
    Lelystad
    Het klinkt natuurlijk perfect als je een mooie line up aan piloten op je evenement kunt krijgen doordat ze al in NL zijn door de masters. De afstand is voor de Amerikanen peanuts, die zijn dat wel gewent. Ik hoop alleen dat ze de energie nog hebben om met hun hele zaakje een paar honderd kilometer verderop nog een keer 3 dagen los te gaan :) ..sommigen moet echt al hun heli's demonteren om het transport waardig te krijgen. Dus het zal logistiek ook nog wel een pittig dingetje worden... ben erg benieuwd welke diehard pilots er gaan komen. Wat aankondiging betreft vind ik het allemaal nog erg vaag. Op de freakz site van Nederland is nog niets bekent iig.
     
  16. Martijn rooky

    Martijn rooky

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Hoorn NH
    Scepsis!?

    Hallo Dirk, Henry, Eric,

    Ik begrijp enige scepsis ten aanzien van ons event.
    Uiteraard kleven er enige nadelen en voordelen aan, net als bij ieder ander event.
    Wij hebben over de data, andere logistieke en organisatorische zaken van de 3D Funfly goed nagedacht. En dit alles ook in nauwe samenspraak met The Pitchbrothers, die hier overigens ook voltallig aan meewerken enbij aanwezig zullen zijn.
    Wij zijn niet actief op alle fora die er op dit gebied zijn en hebben om die reden ook niet overal gepost. De piloten die aangekondigt hebben te komen, hebben dit zowel persoonlijk als via hun sponsor(s) bevestigd.
    De reden dat deze piloten graag willen komen, is om de funfactor! Niets moet en veel mag!
    Zij hebben aangeven dat de 3D Funfly een welkome afwisseling is van de strakke vliegshows die zij doorgaans bezoeken. Het leuke hiervan is dat ook de hobby piloten tussen de pro's lopen en zo naast veel fun te hebben ook nog wat kunnen opsteken.

    Er zijn, zoals ik begrepen heb, ook een aantal mensen die niet direct doorgaan naar de 3D Funfly maar de volgende dag aansluiten.
    Ook op de site zal binnenkort het een en ander aangepast worden, met onder andere een inschrijformulier waar men ook kan aangeven wanneer men aansluit.

    Ik hoop dat ik middels deze post wat meer duidelijkheid heb kunnen geven over hoe, wat wanneer en waarom...
    Zijn er verdere vragen en of onduidelijkheden hoor ik het graag!

    Verder hebben wij ook nieuws over de 3D Funfly, zie hiervoor de volgende post.

    Martijn
     
  17. Martijn rooky

    Martijn rooky

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Hoorn NH
    Update!

    Hier als vooraankondiging!!

    Fast Lad zal de hoofdsponsor zijn voor de 3D Funfly!!!!!
    Dit betekend onder andere dat er veel mooie prijzen te winnen zijn in de loterij.
    Daarnaast gaan wij onze uiterste best doen hen een winkel te laten meenemen met speciale aanbiedingen.

    Er staat nog meer nieuws op stapel!
    Zodra dit nieuws bevestigd is zal je hier alvast kunnen lezen!

    Tot snel....
     
  18. B. de Groot

    B. de Groot

    Lid geworden:
    11 jan 2006
    Berichten:
    736
    Locatie:
    Amstelveen
    Na 3 dagen wedstrijd vliegen lijkt het mij juist erg leuk om met z'n allen ontspannen te gaan vliegen :)!

    Ook de mensen die het hele weekend bij de 3DM zijn wezen kijken zullen aardig veel
    zin hebben om zelf te gaan vliegen (althans, dat is wat ik vaak hoor). Daar lijkt mij dit
    event ideaal voor.

    Zelf ben ik afgelopen jaar een aantal keer naar het buitenland geweest om events te bezoeken en
    ik moet zeggen dat de sfeer/vibe daar vaak anders (lees beter, nog gezelliger) is dan in NL.

    Ik denk dat dit het eerste event wordt wat deze "buitenlandse" sfeer naar Nederland brengt. :D

    Groeten,
    Bas
     
  19. Martijn rooky

    Martijn rooky

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Hoorn NH
    Dank Bas,

    We gaan er mooi feest van maken!!!!

    Gr Martijn
     
  20. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Als je nou eens met meer info komt:)

    Ik kom sowieso een rondje vliegen.
     

Deel Deze Pagina