aankoop onroad

• Topicstarter Topicstarter drift_king
  • Startdatum Startdatum
D

drift_king

Guest
hey,

Ik zoek dus een goede onroad auto (RTR) waarmee ik ook lipo's meteen mee kan gebruiken, zou de kyosho ft5 RTR een goede zijn hiervoor?

Het dient niet als een drift maar echt om te leren rijden zodat ik competitie kan rijden later.
Ik rij nu al off road wedstrijden maar ik wil nu in de winter beginnen met onroad en liefst niet al te duur nu want het moet mij ook liggen he...

een Tamiya TT-01 is een goede beginners auto om mee te leren. En als het rijden je goed bevalt kan je club wedstrijden gaan rijden.

De tt-01 kan je erg leuk tunen met optionele parts.

Sorry, maar voor wedstrijdrijden zou ik absoluut niet de TT01 nemen. Investeer dan iets meer en neem bijvoorbeeld een TA05... Lipo's gaan er prima in!

de kyosho tf5 is een optie om het gevoel te krijgen van een circuit auto, kijk ook een bij x-ray bijv. t2r. is wel iets duurder maar als je competie wilt rijden lijkt dit mij een mooie keuze.

ik heb mij gisteren dus de Tamiya TF05-IFS kit besteld met Maziora 350R body.
Ik heb nog servo's, regelaars en motoren liggen van offroad dus deze zullen wel kunnen dienen he :-)

Ja hoor in principe wel. Ik heb dezelfde kit als jij besteld hebt, en er zit wel een motor bij (27turn); maar geen regelaar.

Back