aanmelden: electro-sleepmeeting MVC Columbia Boxmeer zaterdag 25 september

Sorry, maar ik had begrepen dat het lastig woord voor Boxmeer en dus deet ik een aanbod om het bij ons te organiseren wat haalbaar is op korte termijn bij ons, had het idee dat er behoefte was opkorte termijn aan een sleepmeting,
Vandaar dat ik het in dit draadje plaatste.

Je moet toch een link hebben wat betreft de sleepmetings, draadtje Boxmeer is begonnen op draadtje Electro sleepmeeting Aeroclub Kennemerland.

Groet Jan.

Je moet toch een link hebben wat betreft de sleepmetings, draadtje Boxmeer is begonnen op draadtje Electro sleepmeeting Aeroclub Kennemerland.

Groet Jan.

Misschien toch maar een nieuw draadje openen voor Enkhuizen ?? Al was het maar voor de duidelijkheid....

Goed, even voor de duidelijkheid.

Ik ga door met het organiseren voor een electro-sleeptreffen op 25 september in Boxmeer, al is het maar voor 5 man!

Die 5 man zullen dan wel een geweldige dag meemaken!

Ik had plannen om die dag een BBQ erbij te zetten, waarvan dan tegen een geringe vergoeding gebruik gemaakt kan worden.

Dus heren/dames, de inschrijving gaat gewoon door!!!

Goed, even voor de duidelijkheid.
Ik ga door met het organiseren voor een electro-sleeptreffen op 25 september in Boxmeer, al is het maar voor 5 man!

Dat is dan inderdaad duidelijk ........
Zet mij maar erbij op de lijst met een zwevertje.;)

Een grotere sleper zou ook mooi zijn want zowel Raymond als ik kunnen tot maximaal 3 meter en een kilo of 2 - 3 slepen......

Heren,
Een grote sleper heb ik uitgenodigd.

Heeft alleen nog niet ingeschreven, maar gaat goedkomen.
Kan tot 11 kg slepen.

Gr Ton

Een grotere sleper zou ook mooi zijn want zowel Raymond als ik kunnen tot maximaal 3 meter en een kilo of 2 - 3 slepen......

Mijn aanbieding was als alternatief mocht Boxmeer niet door gaan.
Maar ik lees dat hij gewoon door gaat.

Succes en veel plezier.

Groet Jan.:bye:

Graag wil ik meedoen aan deze sleepmeeting :D

Louis........... Loeki................ Discus CS......................................... sleep.................... 78
Sven.............Sven-Boxmeer.MPX Fiesta........................................slee p................... 2.4 Ghz
Maarten.......MaartenX............ASH-26 / Kult Mini...........................2,4 GHZ, Kanaal 62
Raymond (Fotor), WIK Speed Astir (zwever 3,2m), Elefant (zwever 5m), Mentor (sleper tot 3m), 2,4 GHz
Arjan (PH_AJH), Grunau Baby, Wik Salto, Cirrus 75 (kan 67), Taxi Cup II sleper (kan 73),
Johannes (Ariel), Flamingo Multiplex (zwever 2,5 m) kan 82, DG-100 Robbe (zwever 3,75m) Kan 65.

Johannes​

Ik zit nog erg te twijfelen over deze meeting, de watervliegmeeting trekt ook.... Bij deze dus nog geen aanmelding, maar het zou zo maar kunnen dat ik wel kom ;-)

Groeten,

Johan

Wat kost een sleepje dan achter de Stick???

;-)

Maar even serieus, je hebt alleen maar deze data?
Geen mogelijkheid in oktober of zo, dan zouden er meer mensen kunnen.

Grts Gert-Jan

Hoi Gert-Jan,

Sorry, de datum van 25 september blijft staan!

In een ander draadje was gevraagd om een treffen in September, dit heb ik op me genomen en de leden van onze club zijn ook al geïnformeerd zodat het veld die dag voor dit treffen gereserveerd is.

grt, Louis

Ik kom ook graag meevliegen op deze sleepmeeting.
Heb er veel zin in, aangezien het altijd erg gezellig is.

Louis........... Loeki................ Discus CS......................................... sleep.................... 78
Sven.............Sven-Boxmeer.MPX Fiesta........................................slee p................... 2.4 Ghz
Maarten.......MaartenX............ASH-26 / Kult Mini...........................2,4 GHZ, Kanaal 62
Raymond (Fotor), WIK Speed Astir (zwever 3,2m), Elefant (zwever 5m), Mentor (sleper tot 3m), 2,4 GHz
Arjan (PH_AJH), Grunau Baby, Wik Salto, Cirrus 75 (kan 67), Taxi Cup II sleper (kan 73),
Johannes (Ariel), Flamingo Multiplex (zwever 2,5 m) kan 82, DG-100 Robbe (zwever 3,75m) Kan 65.
Ruud(ruud01), robbe puma sleper (tot 2,5 meter), trainer60 sleper(weet nog niet hoe groot er meegesleept kan worden), thermik excel F3J, algabra 2 meter zwever.

Laatst bewerkt:
Ik doe natuurlijk ook mee:

Ruud(ruud01), robbe puma sleper (tot 2,5 meter), trainer60 sleper(weet nog niet hoe groot er meegesleept kan worden), thermik excel F3J, algabra 2 meter zwever.
André (Andre_D), ASW24 zwever 4m 5kg 2,4GHz

Back