Aanpassen van een carson heftruck

Een tijdje geleden via een forumlid een heftruck gescoord.
Nu ben ik bezig om deze verder aan te passen, met name de kleurstelling en de verlichting.

Zo kreeg ik hem binnen:
IMG_1352_zpseqhsms3u.jpg

De heftruck gaat dezelfde kleurstelling krijgen als mn Actros.

Zo staat hij er op dit moment bij. De leds worden direct vanaf de ontvanger gevoed.
WP_20150620_001_zps90in5gb5.jpg

Ik heb ook een carson heftruck alleen nog in de standaard linde kleuren en met één gewich t er op. zodat die niet gaat kantelen

Weer een stuk gevorderd met het spuitwerk.
temporary_zpsuyg8xg76.jpg

temporary_zps1opopqmq.jpg

Nu rest nog de lampen aan de voorkant maken en de cabine opnieuw in de lak zette, en logo's laten afdrukken

De Carson heftruck is goed aan te passen. Ik heb hem een stuk ingekort zodat ik er mijn trailer mee in kon rijden. Op de vele rijdagen altijd een trekpleister.
rcindoortruckers.jpg SDC13467.JPG

rcindoortruckers.jpg

De hefboom ingekort, de zwaailamp laten zakken, en de bestuurder met stoel ingekort. Achterop een brandstoftank geplaatst met loodballast.
SDC13467.JPG

Heb vandaag nieuwe palletvorken gemaakt. In de schuur lag nog een dakrand profiel die een 90 graden hoek bevatte en de precies de juiste lengte was. Dus heb dat zo aangepast dat ik er mooi 2 vorken uit heb gemaakt. Nu alleen nog een nieuwe bevestiging maken. met de huidige vorken ben ik ook niet tevreden omdat die dermate los zitten dat ze verschuiven. Dus daarvoor ook nog maar een oplossing bedenken en testen of het ding nog stuurt met zulke vorken.

temporary_zpsiwwv1wjy.jpg

Back