Aanschaf HPI RS4 MT 4WD

Ik zit er aan te denken om een electro-off road te kopen en ik vind vooral de RS 4 MT een erg leuke auto. In de VS zijn die auto's erg goed te betalen (voor 140 euro kun je m in huis hebben), bovendien zijn ze in Nederland niet meer te krijgen, de site van PK zegt iig dat ze uit productie zijn. Is het dus erg dom om deze auto te kopen, voornamelijk met aanschaf van eventueel te vervangen onderdelen in het achterhoofd? Als straks blijkt dat die helemaal niet meer te krijgen zijn en alles steeds uit de VS ingevlogen moet worden, wordt het alsnog een dure grap.
Een eventueel alternatief is de Asso RC10T?. In Nederland is de T3 Team Kit te koop voor E 295, in de VS is er al de T4 Team Kit voor $185. Mijn voorkeur ligt duidelijk bij de HPI, ik vraag me alleen af hoe het zit met de onderdelen. Oh ja, ten slotte: ik ken de geneugten van de Savage, maar die wordt het sowieso niet. Alle Savage-fans kunnen zich dus die moeite getroosten :wink:

ik heb hem zelf ook al een behoorlijk tijdje, het is een leuke auto en kan veel terrein hebben. als je hem koopt koop dan wel die ene met de grove banden (die heb je echt nodig) ik geloof dat die beetle daar standaard mee geleverd wordt

maar als die uit productie gaat dan is het misschien slim om even te wachten, misschien zijn ze wel een nieuwe aan het ontwikkelen...

en trouwens een savage is een hele ander type auto, het is idd geen verschil als on- en off-road, maar toch gewoon anders... dus (ik vindt het zelf ook niks, vandaar die MT)

Die Beetle is alleen zo verschrikkelijk lelijk.. Dan koop ik liever de F150 en gelijk een nieuw setje banden/velgen erbij. Feit is overigens volgens mij dat die wagen nog wel geproduceerd wordt, maar niet meer in Europa geleverd wordt, in en voor de VS is ie nog gewoon in productie. Ik vind het helemaal niet erg om een oud model te hebben, het is toch voor de fun, maar ik wil nog wel aan de onderdelen kunnen komen. Dat is geen probleem?

4WD zei:
Die Beetle is alleen zo verschrikkelijk lelijk.. Dan koop ik liever de F150 en gelijk een nieuw setje banden/velgen erbij. Feit is overigens volgens mij dat die wagen nog wel geproduceerd wordt, maar niet meer in Europa geleverd wordt, in en voor de VS is ie nog gewoon in productie. Ik vind het helemaal niet erg om een oud model te hebben, het is toch voor de fun, maar ik wil nog wel aan de onderdelen kunnen komen. Dat is geen probleem?

F150 heb ik ook, en dat ding is trouwens best leuk om mee te rijden, allen je moet niet van een 2 meter hoge halfpipe afrijden dat overleeft die niet helemaal :P

en ik heb een keer een purple bull van pasqual geleent (2x18) en dat reed echt super, echt een aanrader voor als je offroad gaat
ik heb er zelf een 3x13 van team assosiated in liggen, maar die vindt offroad niet echt leuk, zelfs niet met een lichtere vertanding.

Offtopic

Hilbren,

Het is 18x2 en 13x3 ;)

Anders kom je in de war...

Kijk, dat is informatie waar ik wat aan heb, bedankt. Ik neem dus aan dat onderdelen nog eenvoudig te krijgen zijn?

ja ik heb pas nog onderdelen gehaald, en bij quartel waar ik vanmiddag geweest ben hadden ze ook nog wat hangen.

Enig idee hoe lang die onderdelen nog leverbaar zijn? Een hoop onderdelen komen volgens mij ook gewoon van andere HPI-auto's maar de langere draagarmen etc, hoe lang is dat bijvoorbeeld nog te krijgen? Iemand enig idee?

Back