Ik zit er aan te denken om een electro-off road te kopen en ik vind vooral de RS 4 MT een erg leuke auto. In de VS zijn die auto's erg goed te betalen (voor 140 euro kun je m in huis hebben), bovendien zijn ze in Nederland niet meer te krijgen, de site van PK zegt iig dat ze uit productie zijn. Is het dus erg dom om deze auto te kopen, voornamelijk met aanschaf van eventueel te vervangen onderdelen in het achterhoofd? Als straks blijkt dat die helemaal niet meer te krijgen zijn en alles steeds uit de VS ingevlogen moet worden, wordt het alsnog een dure grap.
Een eventueel alternatief is de Asso RC10T?. In Nederland is de T3 Team Kit te koop voor E 295, in de VS is er al de T4 Team Kit voor $185. Mijn voorkeur ligt duidelijk bij de HPI, ik vraag me alleen af hoe het zit met de onderdelen. Oh ja, ten slotte: ik ken de geneugten van de Savage, maar die wordt het sowieso niet. Alle Savage-fans kunnen zich dus die moeite getroosten :wink:
Een eventueel alternatief is de Asso RC10T?. In Nederland is de T3 Team Kit te koop voor E 295, in de VS is er al de T4 Team Kit voor $185. Mijn voorkeur ligt duidelijk bij de HPI, ik vraag me alleen af hoe het zit met de onderdelen. Oh ja, ten slotte: ik ken de geneugten van de Savage, maar die wordt het sowieso niet. Alle Savage-fans kunnen zich dus die moeite getroosten :wink: