Aanschaf nitro - Deel 513

Pfffff ik heb in me pauze nog even rond gekeken naar andere opties. Tot mijn verbazing valt mogelijk een Savage X 4.6 binnen de mogelijkheden. Alles zit in de doos, muv gloeiplugbatterij en fuel, ik denk dat ik dan net zo duur uit ben als met de losi. Keuzes :s

Ik zou eerlijk gezegd voor de Losi gaan. Het lijkt mij een erg leuke wagen en beter dan Traxxas. Het is te zien op welk terrein je wilt rijden. Ik zou zelf voor de Losi of Savage gaan in jouw geval, maar de Losi ziet er een erg leuke wagen uit.

Wat betreft die 2 speed gearbox. De verkoper zal misschien gewoon de gegevens doorgegeven hebben die in het boekje/website/doos staan? Zonder hem echt een keer goed te bekijken.

Dat er brandstof in de leiding zit, lijkt me vreemd. Ik zou gewoon eens vragen aan de verkoper hoe die daar komt. En kijk eens naar de gloeiplug zoals Roelof zei.

Inderdaad, dat bedoel ik dus :rolleyes:

Dat is zoals een bmw met een reuze achtervleugel, ziet er cool uit maar presteert niets....

Wat je daar zegt is een beetje bullshit, mn vader heeft een BMW M5 half van ons en half van 't werk, en die presteert wel degelijk hoor..
Zijn dezelfde auto's als een Mercedes alleen met een andere naam.. :rolleyes:

Je had beter voor een elektro model gegaan, met de hedendaagse lipo technologie kan je zoveel harder 'bashen' en een topsnelheid halen met lipo's...
Groet

IMO blijven die electro wagens net kinderspeelgoed, niets kan tegen het mooie geluid van een schreeuwend nitro motortje, het sleutelwerk/afstellen en al het gebeure er omheen je motortje goed te laten lopen.

Ik heb wel eens gereden met andermans traxxas e-revo en het was wel een leuk wagentje maar ik vind het gewoon saai zonder het mooie geluid van een echt motorblokje. Net alsof je met een super snelle tyco wagen rijd. De enige electro wagens die mij iets boeide was de goeie ouwe scorcher 6 x 6 toen ik klein was en de Tamiya King blackfoot waar ik er nog 2 van heb staan, waarvan 1 die nooit heeft gereden.

Back