Aanschaf RC laser of Micro Magic

• Topicstarter Topicstarter laserfun
  • Startdatum Startdatum
L

laserfun

Guest
Wie weet of de RC laser (zie www.rclaser.org.uk) in Nederland te koop is en of er al ergens met deze boot gezeild wordt? Heeft misschien iemand via Mailorder een exemplaar in Engeland besteld? Zo ja, bij welke van de genoemde leveranciers?

Ik heb het idee dat er in Nederland nog helemaal niet met de RC laser gevaren wordt. Mijn eventuele tweede keus zou dan een MicroMagic zijn. Ben bang dat deze boot het bij wat hardere wind niet zo goed doet. Hier in Hellevoetsluis waait het bijna altijd hard.

Weet iemand waar er in de buurt van Hellevoetsluis met onverschillig welk type RC zeiljacht wedstrijd gezeild wordt?

ik heb toen ook gezocht.. hij is leverbaar in NL maar dan alleen als jem in de UK besteld... hihi tis overigens wel een heeeeel duur dingetje.. zo rond de 600 a 700 euro.. excl tas wel te verstaan...

welke zeilboot

Ik zou kiezen voor een MicroMagic.
Het is een heerlijke boot om mee te varen , je neemt hem overal mee naar toe is betaalbaar en de "Micromagicclub" wordt volgens mij de grootste RC zeilclub van Nederland.

Ik heb mij gisteren op de forumzeildag ook een Micromagic aangeschaft, de heren micromagic zeilers maakten mij nogal enthousiast! Ook Rob (ook op forum aanwezig) heeft hem aangeschaft, hele leuke kleine boot, handig in de auto mee te nemen om na het werk even te gaan zeilen of om mee te nemen op vakantie!

Robert

Het wordt nog druk op het water met al die Micro Magics! Leuk dat er zoveel interesse voor is, hoe meer zeilen, hoe meer vreugd! :lol:

Back