Hoi Mensen,
ik overweeg de aanschaf van een T-rex 600 Electro Flybarless Pro. Waarom Flybarless: om eerlijk te zijn: ik vind het een stuk mooier en de meerprijs is relatief gering. Waarom een 600: ik denk dat het een mooie grotere maat is dan 450 en er zijn veel schaalkappen voor te verkrijgen. Waarom electro: enerzijds omdat ik geen zin heb in een vette heli, anderzijds omdat ik de oplader al en heb en electro toch gezien het milieu vraagstuk de toekomst is.
Hebben jullie nog tips/ trucks waar ik op moet letten?
Omdat ik met een T-rex 450 sport vlieg, heb ik al een Futaba F7C zender en een oplader die maximaal 6 cellen aankan (volgens mij moet er twee keer 6 cellen in).
groeten,
Peter
ik overweeg de aanschaf van een T-rex 600 Electro Flybarless Pro. Waarom Flybarless: om eerlijk te zijn: ik vind het een stuk mooier en de meerprijs is relatief gering. Waarom een 600: ik denk dat het een mooie grotere maat is dan 450 en er zijn veel schaalkappen voor te verkrijgen. Waarom electro: enerzijds omdat ik geen zin heb in een vette heli, anderzijds omdat ik de oplader al en heb en electro toch gezien het milieu vraagstuk de toekomst is.
Hebben jullie nog tips/ trucks waar ik op moet letten?
Omdat ik met een T-rex 450 sport vlieg, heb ik al een Futaba F7C zender en een oplader die maximaal 6 cellen aankan (volgens mij moet er twee keer 6 cellen in).
groeten,
Peter
Laatst bewerkt: