aansluiten HC3-SX

Hallo,
Ik wil de HC3-SX gebruiken op mijn nieuwe Vario benzinetrainer maar ben niet zeker van de aansluitingen. Tweede probleem is dat ik mijn MX22 onlangs heb omgebouwd naar 2.4GHz via de HFM12-MW 2,4 GHz RASST module.
In bijlage heb ik een schematische voorstelling van het geheel gemaakt, kan mij iemand hiermee verder helpen ?

P.S. In eerste instantie wil ik de heli vliegen met de paddels en later pas ombouwen naar 4-blads. Dit zou moeten kunnen volgens de beschrijving van helicommand.

Ik hoor het graag.

P.P.S. Ik krijg geen PDF bijgevoegd !!!! iemand enig idee ?

Laatst bewerkt:
Hoi Corsairk,
PDF kan inderdaad niet rechtstreeks gekoppeld worden aan je post.
Je kan wel proberen om hem bij een file server te uploaden en dan hier te linken.
Je kan ook proberen om er een jpg van te maken en dan te uploaden naar je fotoalbum.

Ik heb helaas geen ervaring met de HC3-SX

Een HC3-SX op een benzinetrainer?
Is dat niet wat ERG overdreven?

Op een schaalheli met meerblad.... OK, kan ik me voorstellen.
Maar op een BT... er is weinig wat rotorbladen heeft en makkelijker vliegt als een BT....

Groet, Bert

@ Brutus,

De benzinetrainer is slechts een tussenstap. Ik ga de Bell430 bouwen en gebruik de mekaniek van de trainer hiervoor. Door dadelijk voor de HC3 te gaan spaar ik de aankoop van een gyro uit :). 't Is de bedoeling de trainer te gaan vliegen met de 4-bladsconfiguratie die ik voor de Bell ga gebruiken. Ik wel zelfs sporadisch gewicht gaan toevoegen zodat ik met de trainer het vlieggevoel van de Bell kan gaan nabootsen !!!. Lijkt me op zich geen slecht idee !!!

@EricW,

Ga proberen een JPG te maken, bedankt voor de info.

Intussen ben ik reeds enkele avonden bezig geweest met de programmatie en ik begin licht tussen de bomen te zien. Komt allemaal wel goed denk ik.

Laatst bewerkt:
@ Corsairk