aansluiten motor,regelaar en accu?

hallo
wie kan mij helpen met de bedrading? wat moet waar?

aan mijn regelaar (een IMCS 7-12) zit een blauwe en een witte draad voor de motor. en een rode en zwarte voor de accu. en zwart-rood-wit met stekker voor de ontvanger,zo zit het in mijn zwever.

nu heb ik een andere motor een brushless1550kv outrunner en daar zitten drie draden aan??
een rode een zwarte en een gele?

en aan mijn nieuwe accu een lu-po 850mah 7,4v zitten twee wat langere draden aan, een zwarte en een rode met ontvanger stekker voor stroom voor de ontvanger denk ik.( maar de ontvanger krijgt al stroom van de regelaar)
en drie draden een rode-blauwe-zwarte met een witte stekker.

nu komt mijn vraag,ik wil graag mijn regelaar IMC 7-12 aansluiten op de motor en de regelaar aan de accu.wie kan mij helpen? (zie link voor een foto)Arnold - Hyves.net - Always in touch with your friends
groetjes nol.

Je hebt een regelaar voor een brushed motor. Je moet je een regelaar voor een brushles aanschaffen, die heeft nl 3 draden voor de motor.
En de draden met de rode stekker van je batterij moeten aan de rode en zwarte draad van je regelaar.

oke dat dacht ik al .vandaar die gele draad ik wist niet waar die voor was.ben even aan het zoeken geweest en heb deze gevonden.regelaar-12a fly brushless esc.
is deze goed alvast bedankt
groetjes nol.

Prik niet het stekkertje van je lipo zo in je ontvanger (balanceer plug) dan is de kans groot dat je ontvanger rooksignalen geeft.

Trouwens alvorens het bestellen kan je beter zeggen welke motor je precies hebt en eventueel welke propeller je van plan bent te gebruiken.

Anders bestel je misschien alsnog de verkeerde regelaar en is er een kans dat je accu het ook niet aan kan. afhankelijk van hoeveel stroom de motor trekt.

Back