Aantal DLG's voor Arboga

Peter,

Ik kon je niet terugbellen want het geregistreerde telefoonnumer was niet geldig ? Hoe kan da na, hoe moet da na ?
Volgens mij mag je voor de WK gerust meer als drie DLG's meenemen. Loet neemt er zelfs zes mee geloof ik :yes:
Ik ben zelf nog aan het tellen, maar afhankelijk van de plaats in mijn Sportubes worden het er ofwel vier, ofwel vijf. En wried goeie ook nog.
Vandaag getraind op hoogstarten. Ik heb moeten afbreken op risiko van een midair met de Air France vliegmasjienen die op de glideslope naar Lyon Satolas aan het landen waren :rolleyes:
Ik ben serieus in vorm makker. We gaan taarten bakken in Arboga !
Groetjes,

Yves

Yves
had begrepen de nederlanders gaan niet naar het wk
dan maak ik misschien kans hihi
jij kent mijn min punt hoog gooien

gr peter

Laatst bewerkt:
http://www.fai.org/aeromodelling/system/files/sc4_vol_f3_soaring_11_rev_1.pdf

5.7.2.3. Change of model glider
Each competitor is allowed to use five model gliders in the contest. It is permissible to change parts
between these five model gliders. The competitor may change his model gliders at any time as
long as they conform to the specifications and are operated on the assigned frequency. The
organiser has to mark the five model gliders and all interchangeable parts of each of the five model
gliders. All spare model gliders must stay outside the start and landing field and one of the spare
model gliders may only be brought into the start and landing field for an immediate change. If
changing the model gliders during the working time, then both model gliders must be in the start
and landing field.

Een max van 5 modellen dus.

Cheers,
Johan

Back