Op dit moment heb ik een Zeilwinch Hitec 725BB die bij een volle uitslag van mijn zender Futaba 2ER (stick van volledig beneden naar volledig naar boven) 4 turns maakt oftewel 48 cm lijn die hij binnenhaalt.
Ik heb maar ruimte op mijn boot voor ongeveer 34 cm.
Nu kan ik een kleinere trommel nemen die een kleinere diameter heeft dus minder lijn binnenhaalt.
Dit wordt afgeraden door Hitec: kost batterijen en KAN de servo beschadigen.
Ik kan ook een andere winch kopen waar ik het aantal turns kan instellen maar is een kostbare optie.
:?: Vraag: zijn er personen die toch een kleinere trommel hebben genomen en kan ik nog iets instellen op deze eenvoudige 2 kanaals zender of is het raadzaam naar een andere zender om te kijken waarin ik het e.e.a. kan instellen.
Pendelaar
Ik heb maar ruimte op mijn boot voor ongeveer 34 cm.
Nu kan ik een kleinere trommel nemen die een kleinere diameter heeft dus minder lijn binnenhaalt.
Dit wordt afgeraden door Hitec: kost batterijen en KAN de servo beschadigen.
Ik kan ook een andere winch kopen waar ik het aantal turns kan instellen maar is een kostbare optie.
:?: Vraag: zijn er personen die toch een kleinere trommel hebben genomen en kan ik nog iets instellen op deze eenvoudige 2 kanaals zender of is het raadzaam naar een andere zender om te kijken waarin ik het e.e.a. kan instellen.
Pendelaar