Aantal vragen over het beginnen in lelystad

• Topicstarter Topicstarter Spunk-Y
  • Startdatum Startdatum
S

Spunk-Y

Guest
Hallo Ik ben bjorn, woon in lelystad. Ben tot nu toe alleen nog maar actief geweest in de statische plastic modelbouw, maar zit er de laatste tijd aan te denken om te beginnen met vliegen. Nu heb ik alleen wat vragen over hoe en wat met het vliegen, hiervoor hoop ik dat er iemand zelf uit Lelystad is die mij hier wat meer info over kan verschafen. De info zijn dan dingen zoals als waar mag je met wat vliegen in de buurt van lelystad.

Ik hoop dat er iemand op dit forum aanwezig is die in de buurt van Lelystad woont en in Lelystad vliegt.

Vriendelijke groeten

Bjorn.

Welkom Bjorn :)

Als je in de titel ook 'Lelystad' opneemt, wordt je makkelijker gevonden door één van de inboorlingen aldaar. De titel kun je wijzigen door het eerste bericht te wijzigen. Het is alvast erg handig om alvast een beetje door de discussies in het beginners subforum te bladeren/zoeken.

Aandachtspunten voor het beginnen met modelvliegen, veel nuttige informatie met een aantal verwijzingen:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/cms_view_article.php?aid=28

Twee elkaar overlappende en aanvullende overzichten van clubs in NL & B, ga er eens kijken, laat je informeren, met welke lestoestellen en welk merk radiobesturings hebben ze veel ervaring, schroom niet om te vragen:
www.modelvliegsport.nl -> clubs
www. airtoi.nl -> clubs

Hallo Bjorn,

De vliegclub zit als ik het goed heb in de buurt van de electriciteits centrale. Heb er zelf nooit gevlogen, maar ben wel vaak wezen kijken op de oude locatie. Ben al weer een tijdje weg uit Lelystad :wink:

Is een vrij actieve club heb ik de indruk.

Linkje: http://home.wanadoo.nl/modelbouwvliegtuigen/

Zou zowieso niet op eigen houtje gaan vliegen. Niet gezellig en mogelijk gevaarlijk :wink:

Ah oke bedankt, maar dacht dat er ook eentje aan de andere kant van lelystad zat bij de Gevangenis in de buurt. mischien weet iemand anders dan :)

Back