abn amro 1 op madestijn

Zodan ik dacht ik gaat weer eens kijken op madestijn gisteren en tot mijn verbazing vaarden daar een abn amro 1 die er goed de gang er in had 8) .
Ik was er vrij laat helaas anders had ik er wel meer foto's van gemaakt 8) .
Je kan gewoon op de foto's klikken :wink:

8) 8).
En een megashare linkje met 1megapixsels groote per foto staat gelijk aan 1280bij 960 8)
Megauploadlink verwijderd 8)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij ook niet, moet eerst inloggen en daar ik niet weet wat ik dan weer in huis haal doe ik dat niet.
Dus dan maar geen foto's.

Janneman :zon:

:? wel nee je heb 2 venster een voor in logen en een gratis verkeer daar moet je 45 sec op wachten :?.
Althans hier 8)

Hallo Mensen,

Zo da's leuk om zo je eigen boot op internet te zien. Ik ben dus samen met mijn vader de bouwer en eigenaar van deze ABN-AMRO-1. Hij vaart wel, maar zowel aan het zeilen als aan de afwerking moet nog wel het een en ander gebeuren. Voorlopig varen wij er wel zeer regelmatig op madestijn mee.( eigenlijk meer om de kinderziektes binnenin de boot eruit te halen) Voor de verdere afwerking hebbben we de komende winter in de planning

Mvg Oscar Noordenbos

Nootdorp

Hallo Oscar,

Hier nog een paar plaatjes van Madestein.

abnamro1a.jpg

abnamro1b.jpg

Meer op de HMBC-site.

André
http://www.hmbc.nl

Mooie foto's hoor, en het was echt heel gezellig op madestijn afgelopen zondag. Devolgende keer ben ik er zeker weer bij.

mvg Oscar Noordenbos.

Super mooie beelden.
Ik woon zelf in Vlaardingen en het lijkt me leuk om op Madestein te gaan varen. Wanneer wordt daar gevaren?
Aanstaande zondag, 30-12-07, varen wij zelf met onze 1 meters (IOM) op de Krabbenplas bij Vlaardingen. Adres is Krabbenplas, Surfpad nr?, Vlaardingen (afslag Vlaardingen West aan de A20).
Komen julie ook eens bij ons kijken? Neem natuurlijk wel je boot mee! Zonder boot ook welkom. Je kan met mijn boot een rondje varen.

met vriendelijke groeten,
Joop

www.iom-ned.nl

Cool Joop ik heb er ook well eens gevaren op de krabbenplas lekker water hoor .
Zowel met de MM 62 al de Trimaran de Marblehead heb daar het water nog niet geproeft .
Maar dat zal ongetwijfeld wel een keer gebeuren maar dit jaar zeker niet meer .
Moet eerst boven de 20 graden worden whaha

Maar nu weer ontopic

Laatst bewerkt:
Back