Ik heb wat vraagjes.
1*
Om te zorgen dat je accu niet te ver ontlaad monteren sommigge een lipo saver met buzzer of lampje.
Maar op een vliegtuig is dit toch onnodig?
Want een goede regelaar stopt de stroom toevoer naar de motor bij te verre ontlading?
Dus alleen handig voor heli,s?
2*
En is de regelaar beveiliging genoeg?
Om je accu,s te beschermen?
3*
Stel je vliegt langere tijd niet wat dan?
Je accu,s tussendoor een keer bij laden of lopen lipo,s bijna niet leeg?
4*
Een lader tot max 80€.
Is een Ultramat 14 dan een goede?
Kun je met zon lader ook snel laden dan een simpel stock ladertje dat je bij een esky heli krijgt?
1*
Om te zorgen dat je accu niet te ver ontlaad monteren sommigge een lipo saver met buzzer of lampje.
Maar op een vliegtuig is dit toch onnodig?
Want een goede regelaar stopt de stroom toevoer naar de motor bij te verre ontlading?
Dus alleen handig voor heli,s?
2*
En is de regelaar beveiliging genoeg?
Om je accu,s te beschermen?
3*
Stel je vliegt langere tijd niet wat dan?
Je accu,s tussendoor een keer bij laden of lopen lipo,s bijna niet leeg?
4*
Een lader tot max 80€.
Is een Ultramat 14 dan een goede?
Kun je met zon lader ook snel laden dan een simpel stock ladertje dat je bij een esky heli krijgt?