Accu/lader gezocht Acoms AP227 bestuurbare auto

Discussie in 'Accu & laad techniek' gestart door @kevin56, 10 mei 2015.

?

Bestuurbare auto werkt niet accu/lader

  1. accu leeg?

    0 stem(men)
    0,0%
  2. moet ik een lader hebben?

    0 stem(men)
    0,0%
  1. @kevin56

    @kevin56

    Lid geworden:
    10 mei 2015
    Berichten:
    2
    Ik heb op de rommelmarkt een grote bijna 1 meter lang een bestuurbare auto gekocht.
    Voorzien van afstandsbediening.
    Aan de onderkant zit een accu/batterij.
    op de afstandsbediening zit een stekker dat je de AB kunt opladen?
    Ik heb hier geen ervaring mee maar wil hem wel graag rijdend maken.
    Wie kelpt mij of heeft advies
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. cdrom flyer

    cdrom flyer

    Lid geworden:
    19 mrt 2006
    Berichten:
    4.201
    Locatie:
    Uithoorn
    Wat voor type accu zijn die geladen en levert die nog wel spanning (natuurlijk in belastte toestand).?
    Wat is een AB?
    Wat wil je met een stemming bereiken?
    Je geeft te weinig informatie.
    Iemand die zijn mening wil geven kan die nog nergens op baseren.:confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2015
  3. Mitch01

    Mitch01

    Lid geworden:
    20 jan 2015
    Berichten:
    60
    Locatie:
    Gelderland (zuid)
    Ab is denk ik afstandsbediening
    Daar kun je een adapter in klikken om hem op te laden????????
     
  4. @kevin56

    @kevin56

    Lid geworden:
    10 mei 2015
    Berichten:
    2
    Nogmaals een pging om het te omschrijven, gisteren een bestuurbare auto gekocht met AB (afstandsbediening)
    Er zat geen lader bij,
    Hij doet dus momenteel niks.
    Nu is mijn vraag hoe kan ik hem aan de praat krijgen en waar kan ik die spullen bestellen/kopen
    Er zin een accu/batterij in zie foto.
    Op AB zit een aansluiting voor een adater
    Aan de achterkant van de AB moeten batterijen in,
    Heb er nu Duracel inzitten
    En wat kost zon auto nieuw?