accu laders

Discussie in 'Beginners' gestart door robbin koot, 15 mei 2018.

  1. robbin koot

    robbin koot

    Lid geworden:
    15 mei 2018
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Rotterdam
    hoi! ik ben nieuw op dit forum, en ik wil graag beginnen met een fpv drone. ik heb al een dx6i gekocht, en al wat op een simulator geoefend. nu wil ik graag een eachine lizard95 kopen (grote stap) en echt de lucht in. ik heb heel veel research gedaan, zeker 2 maanden lang, elke avond. ik weet nu erg veel. alleen niet over acculaders...
    mijn vraag is nu, wat voor oplader moet ik gebruiken? (ik wil het liefst niet te veel uitgeven aan een oplader, maximaal 40 euro)
    ik wil er graag 3s accu's van 550mah mee laden, het liefste 4 of 6 tegelijk, maar ik weet niet welke lader ik moet gaan kopen. iemand tips? (laders van bijv. banggood vind ik prima, alleen ik weet niet waar ik precies naar moet zoeken)

    mvg,
    Robbin
     
  2. Rick NL

    Rick NL PH-SAM

    Lid geworden:
    18 apr 2008
    Berichten:
    4.054
    Locatie:
    Gouda
    Een goede lader waar je meer dan 1 pakket mee kan laden gaat boven je budget.
    Een simpele oplossing voor 2S of 3S pakketten van tussen de 500 en 1000 mAh is DIT ding.
    Het ziet er zo uit:
    [​IMG]
    En kost nog geen € 5,-
    Vier stuks en een beetje verzendkosten en je blijft ruim binnen je budget.
    Ket wel dat je hiermee niet erg toekomst gericht bezig bent. Wammeer je naar meer of grotere cellen wilt gaan moet je opnieuw investeren, maar je zult meestal nog wel een toepassing voor deze goedkope ladertjes houden.
     

Deel Deze Pagina