C
cootjhu
Guest
een goede dag
bij deze ik ben nieuw op het forum en ben een beetje aan het rond kijken dus hoop dat ik hier goed zit voor mijn vragen over mijn elektro wagen.
ik heb zelf een tamiya tt-01 een beetje aangepast natuurlijk intussentijd ligt er een ander blokje op een brushless phase 3 t6 blok om percies te zijn. ik heb bij deze auto ook een best leuk accupakket vind ik een 4800mah pakket alleen een beetje jammer genoeg is dit pakket met een beetje belasting binnen de 15 min. leeg
weet iemand een goed ander accu pakket hier voor? wat net even iets langer mee gaat dan 15 min.???
en mijn tweede vraag eigenlijk ik heb een set carson wielen voor op circuit schijnbaar met een lichtere motor zijn deze wielen al na 2 uur beetje sturen kaal tot op de velg
weet iemand hier toevallig ook andere banden voor die net iets langer mee gaan? en niet bij de eerste bocht met wat snelheid van de velg aflopen?
laatste vraag tot nu toe ik ben ook een beetje bezig met driften
heb nu verschillende driftbanden ook de carson wielen doen het tot nu toe ook wel goed alleen nog net iets te vel grip mee ik heb ook semi driftbanden kunstof rubber zeg maar alleen hier aat op een gegeven moment de band de auto voorbij :$ ook niet echt de bedoelig. laatste set is een hobby setje zefgemaakt maar zeer effectief moet ik zeggen een se oude straat bandjes met een pvc buisje eromheen ik moet zeggen dit glijd als de ziekte en krijg hem hier lekker mee rond alleen dit staat zo stom af en toe als je de auto omdraait of als je de accu wisseld
iemand hier ook een goed idee voor en waar ik dit eventueel ook kan vinden?
alvast bedankt
mvg corné
bij deze ik ben nieuw op het forum en ben een beetje aan het rond kijken dus hoop dat ik hier goed zit voor mijn vragen over mijn elektro wagen.
ik heb zelf een tamiya tt-01 een beetje aangepast natuurlijk intussentijd ligt er een ander blokje op een brushless phase 3 t6 blok om percies te zijn. ik heb bij deze auto ook een best leuk accupakket vind ik een 4800mah pakket alleen een beetje jammer genoeg is dit pakket met een beetje belasting binnen de 15 min. leeg

en mijn tweede vraag eigenlijk ik heb een set carson wielen voor op circuit schijnbaar met een lichtere motor zijn deze wielen al na 2 uur beetje sturen kaal tot op de velg

laatste vraag tot nu toe ik ben ook een beetje bezig met driften

alvast bedankt
mvg corné