Accu prijzen

• Topicstarter Topicstarter HeliMan
  • Startdatum Startdatum
H

HeliMan

Guest
Hoi,

Ik ben sinds een paar weken aan het electro vliegen. Nou waren mijn accu's niet best meer, ik had de heli tweede hands overgenomen.
Dus op naar de modelbouw winkel en een accu pakket kopen. Daar ben ik echt geschrokken van de prijzen die gerekend worden voor accu's.
Als voorbeeld:
Ik kocht een accupakket 4 cellen, NiCad 1800 mA voor 56 Euro's. Als ik ga sourcen op internet kom ik exact de zelfde cellen tegen voor 3 euro per stuk, ze bouwen het pakket voor je samen voor ongeveer 5 euro en je moet de verwijderings bijdrage betalen.
Totaal kom ik dan voor het zelfde pakket op 19 euro, dus dat is 300% winst voor meneer Robbe.....worden wij nou genaait of hoe zit dat????

Grtz HM

HeliMan zei:
Hoi,

Ik ben sinds een paar weken aan het electro vliegen. Nou waren mijn accu's niet best meer, ik had de heli tweede hands overgenomen.
Dus op naar de modelbouw winkel en een accu pakket kopen. Daar ben ik echt geschrokken van de prijzen die gerekend worden voor accu's.
Als voorbeeld:
Ik kocht een accupakket 4 cellen, NiCad 1800 mA voor 56 Euro's. Als ik ga sourcen op internet kom ik exact de zelfde cellen tegen voor 3 euro per stuk, ze bouwen het pakket voor je samen voor ongeveer 5 euro en je moet de verwijderings bijdrage betalen.
Totaal kom ik dan voor het zelfde pakket op 19 euro, dus dat is 300% winst voor meneer Robbe.....worden wij nou genaait of hoe zit dat????

Grtz HM
8O 8O 8O 8O
56 euro voor een 4.8v pakket dat is inderdaad niet normaal meer .....

Ik kocht een accupakket 4 cellen, NiCad 1800 mA voor 56 Euro's.

DAT MEEN JE NIET! :|

Ik betaal $17 voor een 1700mah pakket (Sanyo kr-1700 au) met een dikke draad en goede stekker (goudcontacten) eraan :roll:

Ik kan me nog HEEL goed herrineren dat ik gewoon 50 gulden betaalde voor een accupakket hier in de modelbouwzaak....

Cheers,

Rich 8)

Nou 23 Euro betaald in de lokale modelbouwzaak om de hoek
Precies het zelfde pakketje
Ben je wel echt in de zak gezet
Altijd effe internetten naar prijzen en vergelijken met de prijzen
van de modelbouwwinkel, kleine verschillen maken de verzendingskosten
niet goed
Kan men nog altijd ter plaatse beslissen..

Worden batterijen omgeruild?
Vermoed van niet..

Gr,

Caude

Back