accu voor roto start 2

• Topicstarter Topicstarter coupe v6
  • Startdatum Startdatum
C

coupe v6

Guest
Zoals de titel het al zeg ben ik op zoek naar een accu voor mijn
roto start 2. Deze is helaas overleden waar kan ik deze vinden
moet nu starten met boor machine op 220 maar die kan ik niet overal mee naar toe
meenemen...

hoop dat iemand me kan helpen.

mvg

zou hem graag willen bestellen op internet iemand een linkje?

ben bang dat ik de verkeerde bestel want heb de oude niet meer dus weet niet zeker welke het is

zou hem graag willen bestellen op internet iemand een linkje?
Overzicht web- en live-shops, sticky/belangrijk/FAQ, permanent vastgepind bovenaan in het De Modelbouwkroeg subforum.
Een simpele 6 cells ni-cd of ni-mh accu....
Welke capaciteit? (Ik ken rotostart niet).
ben bang dat ik de verkeerde bestel want heb de oude niet meer dus weet niet zeker welke het is
Welk merk/type/spanning/capaciteit heb je besteld?
Welke winkel? Kun je bestelling nog annuleren?
Bij Nederlandse toko kun je binnen 7 (10?) dagen retourneren.

Forumtipjes:

• Het kan handig zijn om je woonplaats of regio in je
    profiel - MBF
    op te geven, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Daarmee kunnen leden je verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties en drinkgelagen in jouw omgeving. En wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek, of iemand die jij kunt helpen.
  • Indien je ook leeftijdsweergave activeert in jouw profiel - MBF, zal die altijd zichtbaar zijn, links naast je berichten. Met die kennis kunnen forumleden beter maatwerk leveren in hun antwoorden. Leeftijd geeft indicatie van budget, aantal jaren scholing (= talen, wiskunde, natuurkunde, rij- en zwemles etc) en het al dan niet aanwezig zijn van een hogere instantie, eventueel in combinatie met handenbindertjes. Of dat je wellicht zelf nog in de categorie handenbindertje valt. En leeftijd kan een (zeer) ruwe indicatie geven van de 'kwaliteit' van jouw antwoorden.
  • Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.

Het is een rotostart..... De goedkoopste ni-mh of zelfs ni-cd 6cellen 7,2v accu voldoet al prima.... Die zijn zoals ik al zei prima te vinden bij ELKE beetje modelbouwzaak....

Een lipo in je rotostart zou ik niet doen , niet goed voor zowel rotostart als lipo wanneer je geen pieper of iets dergelijks gebruikt.

Verzonden vanaf Tam-Tam V1.2.5

Welke capaciteit? (Ik ken rotostart niet).

Welk merk/type/spanning/capaciteit heb je besteld?
Welke winkel? Kun je bestelling nog annuleren?
Bij Nederlandse toko kun je binnen 7 (10?) dagen retourneren.

Ook voor hou geldt dat je google mag en kunt gebruiken.
En hij heeft nog niets bestelt maar wil wat gaan bestellen.

Iedere Tamiya (sub-C) racing pack met Tamiya stekkers gaat werken, je weet hoe de jouwe eruit ziet en een beetje webshop laat de afbeeldingen zien. Deze pakketten komen in capaciteiten vanaf 1500mAh tot 5500mAh. Tot 2600mAh zijn ze meestal NiCad en daarboven NiMh maar dat maakt voor jou niet veel uit.

Back