accu vraagje

• Topicstarter Topicstarter enrico
  • Startdatum Startdatum
E

enrico

Guest
hallo ik ben nieuw hier en heb een vraag over een accu pack.
ik heb van een kennis 2 enorme f1 autos gekregen van het merk xin qiang ? met een accupack erin van 12v 700 mah met een 3 draads aansluiting, (zonder lader) weet iemand hoe ik hier aan kan komen? alvast bedankt!

Hallo Enrico,

Welkom op dit forum!

Een paar foto's van het bewuste object worden altijd enorm op prijs gesteld, dat maakt het identificeren gemakkelijker.

Ik geloof dat ik de auto's wel eens heb gezien; hard plastic en inderdaad iets van 80 cm lang?

Zoek je nu om info over de accu (accuvraagje) of de lader?

Ik heb zo'n vermoeden, dat de accu drie draden heeft, omdat de voeding voor de ontvanger en servo wordt afgetapt, van een stuk of vier/vijf cellen en de hele 12 V voor de aandrijving wordt gebruikt.

Of dit zo is kun je nameten.
Als dit inderdaad het geval is, kun je via de draden, waar je 12V meet, de accu laden met een langzaamladertje.
700 mAh is wel belachelijk weinig voor zo'n groot model, maar dat even terzijde.

Foto's graag, foto's!

Groeten, Jan.

fotos

hier de fotos alvast bedankt

Die moet je ff uploaden via een site zoals tinypic.com. Mijn favo upload site tenminste geen irritante reclames zoals bij image shack. Ik zei dit ook laatst in een andere post.

1:www.tinypic.com
2 klik op bladeren om JOUW foto toe te voegen die je op je computer hebt staan
3 klik op verklein: Message Board (640x480)
4 Dan klik je op de grote knop NU UPLOADEN. Na een tijde wachten kopieer/plak je de code die staat ONDER (IMG-code voor forums & berichtenforums) in je tekstveld plakken op MDforum --> resultaat: foto staat erop in een goed formaat.

Laatst bewerkt:
Gewoon zo
2nq7iq8.jpg
...

Gewoon zo invullen ...

Code:
[img]http://i41.tinypic.com/2nq7iq8.jpg[/img]

Hmm "code" werk niet zo als het hoort .....

Laatst bewerkt:
hoe werkt dit in godsnaam!!!!!!!!!!!
In ieder geval niet door berichten te blijven posten. Je kunt een berichten editen als het niet goed is.
Gebruik de 'foto upload' functie in de tweede blauwe band bovenaan. En even Dirk's bericht quoten, dan zie je hoe de tags moet gebruiken. Vergeet de '/' in de afsluitende tag niet. Of op het pictogram met het 'berglandschap' klikken.

Lees ook
Modelbouwforum.nl - FAQ
-> berichten lezen en plaatsen

Laatst bewerkt:
Back