Ze zeggen altijd, de beste ideeën vind je op de achterkant van een bierviltje, dus vandaar mijn "suggestie" hier, omdat ik nergens anders een ideeënbus kon vinden.
Waar koop ik mijn spul?
Een overzicht van alle modelbouwshops met een kaart van de BeneLux zou mooi zijn. Ook een lijst met webshops voor onderdelen zou handig zijn, gesorteerd op land.
Wellicht valt er zelfs wat geld te verdienen door deze bedrijven te vragen om sponsoring? Of via affiliatie programma's...
Hier is mijn eerste:
Naam: RCHolland
Plaats: Dordrecht (ZH)
Website: www.RCHolland.nl
Webshop: Ja
Betaalmogelijkheden: Overmaken, ter plekke betalen
Verzendmogelijkheden: Afhalen, Briefpost (NL: € 1,80 BE: € 3,30), Track-and-Trace Pakket (NL: € 8,50 BE: € 16,00)
Producten: 3 Kanaals RTF Kits, onderdelen bekende merken
Omschrijving: Selectie uit verschillende onderdelen van WALKERA, ESKY, Nine Eagles, Double Horse, KDS, SanHuan, SYMA en Xtreme. Voorraadbeheer systeem gekoppeld, actuele voorraad zichtbaar.
Waar koop ik mijn spul?
Een overzicht van alle modelbouwshops met een kaart van de BeneLux zou mooi zijn. Ook een lijst met webshops voor onderdelen zou handig zijn, gesorteerd op land.
Wellicht valt er zelfs wat geld te verdienen door deze bedrijven te vragen om sponsoring? Of via affiliatie programma's...
Hier is mijn eerste:
Naam: RCHolland
Plaats: Dordrecht (ZH)
Website: www.RCHolland.nl
Webshop: Ja
Betaalmogelijkheden: Overmaken, ter plekke betalen
Verzendmogelijkheden: Afhalen, Briefpost (NL: € 1,80 BE: € 3,30), Track-and-Trace Pakket (NL: € 8,50 BE: € 16,00)
Producten: 3 Kanaals RTF Kits, onderdelen bekende merken
Omschrijving: Selectie uit verschillende onderdelen van WALKERA, ESKY, Nine Eagles, Double Horse, KDS, SanHuan, SYMA en Xtreme. Voorraadbeheer systeem gekoppeld, actuele voorraad zichtbaar.