Acme Condor Buggy Pro

Heb je zelf al wat onderzoek gedaan naar dit merk? Is hier op het forum genoeg over te vinden en de meeste raden dit merk af.

M.v.g. Mark

ik heb me nog niet verdiept in dit merk,maar kwam hem toevallig tegen op int.kwa prijs vond ik het wel een interessant ding aangezien ik ook weer niet zo,n groot budget heb.
grt,Rick

199 euro zag ik ergens staan.... Het is nog een 1:10 ook.... Voor 5 tientjes meer kan je al een Kyosho Inferno NEO hebben wat een 1:8 is met een veel degelijkere motor.

Volgens mij heeft Roelof een heel uitgebreide review van die Kyosho geschreven en hij was best positief over de auto! Ik denk dat Roelof de review vast wel ergens voor je kan opduikelen... ;-)

Het is een veelverkochte auto. Het is een evolutie op de oudere populaire MP-7.5 Sports. Met de auto is niets mis, het een een afgeleide van een oudere wedstrijdmodel en rijdt wel redelijk maar wil je er even (wedstrijdtechnisch) wat meer mee zal je hem aan moeten pakken.

Met een beetje zoeken heb je voor rond de 300 ook een HPI Trophy 3.5 of een LRP Rebel:
NEW LRP S8 Rebel BX 2.4GHz RTR - 1/8 Nitro Buggy RTR [131321] - €299,00 : Romulco RC Modelbouw Shop!, Hollandscheveld
De LRP is in de basis ook een goede auto, met RCconnect als distributeur moet onderdelen geen probleem zijn. HPI kan niet mis gaan, een heel bekend merk met een goede kwaliteit en een breed support, ook de Trophy is gebaseerd op een oudere HB wedstrijdmodel dus heeft wat racebloed in zich.

Een tijdje terug ook van ECX de Revenge-E getest, deze electro buggy komt ook in brandstof op basis van hetzelfde chassis, ik was aardig onder de indruk van die auto welke uit de doos gewoon zeer goed werkte en degelijk oogt. De prijs zal ook ergens in die orde liggen maar de onderdelenvoorziening is wat minder hoewel het een Horizon Hobby product is en via Duitsland dat geen probleem moet zijn.

Back