Acme condor pro

• Topicstarter Topicstarter Serenity
  • Startdatum Startdatum
S

Serenity

Guest
Goedemorgen alle ,

ik ben Jeroen van Langeraad , 18 jaar en kom uit Zeeland , Middelburg.

Ben pas begonnen met modelbouw , alleen een beetje in de verkeerde tijd van het jaar . regen sneeuw etc.

En eerst nog de beste wensen voor 2011

Ik ben nieuw met nitro auto's en heb bewust voor de Acme condor pro gekozen.

Dit schijnt een goede auto te zijn voor beginners .

Auto draait goed , alleen bij volgas valt deze uit .

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

ik zal zo even een topic maken waarin ik mezelf voorstel.

bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet ,

Jeroen

Laatst bewerkt door een moderator:
Als de motor nieuw is kan het kloppen, die moet eerst ingereden worden. Er staan over het inrijden talrijke tips in de sticky topics. Als de motor ingereden is en dan bij hogere toeren uitslaat, dan moet je hem waarschijnlijk wat rijker zetten bovenin.
Tenslotte kan het ook aan de gloeiplug liggen....

Dankjewel voor je snelle reactie bart , Ben zoizo vanplan om binnenkort andere gloeiplug aan te schaffen .

Alleen jammer van het weer . regen hier in zeeland .

Hier op het forum is geen ''stel je voor'' topic ?

De grootste fout die je kunt maken als je begint is dat je verzuimd om de sticky's door te lezen met daar in voor jou relevante informatie. Dat inlopen kun je namelijk maar 1 keer doen met een nieuwe motor. Verder zul je toch iets meer info moeten geven als je hier om hulp vraagt.

ow ja, en dat voorstellen kun je ook doen door je beginpost even aan te passen door middel van de EDIT functie.

Motor is weldegelijk ingelopen , alleen dan niet met de WOT methode die jullie beschrijven.

Iets meer info:

Motor draait goed stationair , rijd goed weg , alleen lukt volgas rijden niet .omdat deze dan uitvalt . Motor is ingelopen volgens de gebruiksaanwijzing van de auto .