Acme Cyclone 1/10 nitro Zelfbouw 4WD

• Topicstarter Topicstarter Furkan55
  • Startdatum Startdatum
F

Furkan55

Guest
- verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat laagje plastic met rimpels over je kap is om ervoor te zorgen dat er bij het spuiten geen verf op de buitenkant terechtkomt. Haal dat eraf en je krijgt een prachtig blinkende body :-)

Carburateurschroefjes altijd in hele kleine stapjes aanpassen. Je motortje is nu ook nog niet ingelopen, dus moet de stationair wat hoger staan om genoeg 'schwung' te hebben om de zuiger door de klemming bovenaan de cilinder te krijgen. Rijdt je motortje goed warm, en rijdt hem goed in, begin pas met warme motor af te stellen. Houdt de temperatuur in de gaten (koop een temperatuurmetertje). Na het inlopen is de klemming wat minder geworden, en kan je de stationair afstellen op het punt dat de motor netjes blijft draaien en toch de wielen nog niet aangedreven worden.

Ik heb deze auto ook pas gekocht, het is een leuk ding maar ik ben nog niet zo ver, want ik wil het rustig aan doen anders heb ik hem zo snel klaar en het ging bij mij nou juist om het bouwen :D

erg leuk,

vind het zelf ook interesant maar heb een paar vraagjes, misschien dat je daarbij kan helpen:

is dit een 1 of een 2 kanaals?
en zijn er andere body's voor dit onderstel verkrijgbaar?

gr.
martijn

leuk zelfbouw project :)
maar: is dit een 1 of een 2 kanaals?
als ik jou vraag goed begrijp hoop ik op een 2 kanaals.
Want of alleen sturen of alleen gas/remmen gaat ook zo moeilijk ;)
En ja er passen meerdere body's hierop.
Je moet alleen letten op de breedte, wss 190 mm of 200mm en met die gegevens moet jij de goede (en mooie kap offcourse ;) ) kopen.

succes ermee ;)

dus als ik het goed bergrijp moet ik zoekken op een 190 of een 200MM body voor een 1/10? iig hier krijg ik veel reslutaten op

Ik zou maar voor een 200mm body gaan, een 190mm ziet zo stom uit op jou wagen die volgens de specificaties 199mm breed is;)

Back