ACME Raptor brushless

Wel, deze wagen rijd met een 25A ESC (ik vermoed de 25A eZrun esc) en een 2400kv motor. 25A maximum op 11.1V wil zeggen dat je motor continuous maximum 277Watt trekt. Mijn 17.5T brushless trekt ook 277Watt, dit is niet zo enorm snel hoor.

Deze wagen zal niet enorm snel zijn, maar wel leuk om mee te rijden, je kan later nog altijd upgraden...

en 190voor Truly RTR met oplader zender en 1800mah 11.1V lipo batterij lijkt met niet zo'n slechte deal.

Misschien herkend iemand de wagen als een cloon van een ander merk en zijn stukken wel uitwisselbaar...

Ik denk dat ik hem maar gewoon ga kopen.
Ik kan hem voor €170 nieuw kopen ...
Ik zal mijn ervaringen hier posten.

Ik zou hem niet kopen, ik heb er geen ervaring mee maar vermoed dat de onderdelen hiervoor zeer moeilijk te vinden zijn... Dit kan ik fout hebben maar als je met een kapotte auto zit en hem niet meer kan repareren zit je ermee...
Het gaat snel en de kans dat er iets kapot gaat is dus groter en de kans dat je er moeilijk reserveonderdelen voor kan krijgen is ook groot.

Daar heb ik inderdaad ook over nagedacht.
Onderdelen voor deze auto zijn inderdaad minder makkelijk verkrijgbaar dan de gemiddelde HPI of Traxxas, maar wel gewoon bij te bestellen bij www.nitrotek.nl
Het duurt dan alleen een beetje langer voordat je de onderdelen hebt omdat ze uit het buitenland moeten komen.

Ik heb er nog eens goed over nagedacht en ga toch niet voor deze auto maar voor een auto van 1 van de gevestigde merken (HPI ef Traxxas)

Ik heb hem ook het eerste wat ik heb gedaan is de voorste schokdempers vernieuwt.
verder een super snelle auto!

Daar heb ik inderdaad ook over nagedacht.
Onderdelen voor deze auto zijn inderdaad minder makkelijk verkrijgbaar dan de gemiddelde HPI of Traxxas, maar wel gewoon bij te bestellen bij www.nitrotek.nl
Het duurt dan alleen een beetje langer voordat je de onderdelen hebt omdat ze uit het buitenland moeten komen.

Deze website al vaker voorbij zien komen, ik zou zeggen google is op de naam, dan weet je gelijk waarom je het beter niet kunt doen;)

Ik heb er nog eens goed over nagedacht en ga toch niet voor deze auto maar voor een auto van 1 van de gevestigde merken (HPI ef Traxxas)

Ik heb de Raptor nu al 4 maanden En al 25 keer kapot gereden en elke keer alle onderdelen kunnen bestellen van www.nitrotek.nl voor erg lage prijs.

Je mist zeker een ervaring als je de raptor niet neemt voor het geld is het de snelste model op dit moment.

Waarom vraag je het gewoon Nitrotek niet de heren zijn erg open eerlijk en reageren heel erg snel.

Ik heb de Raptor nu al 4 maanden En al 25 keer kapot gereden en elke keer alle onderdelen kunnen bestellen van www.nitrotek.nl voor erg lage prijs.

Je mist zeker een ervaring als je de raptor niet neemt voor het geld is het de snelste model op dit moment.

Waarom vraag je het gewoon Nitrotek niet de heren zijn erg open eerlijk en reageren heel erg snel.

25x kapotgereden in 4 maanden tijd, en dan toch reclame maken. Lijkt me toch wel wat over de kwaliteit van de auto zeggen;) De site is nu ook niet echt een mooi uithangbord, staat vol spelfouten, en is volgens mij met Google translator vertaald of iets dergelijks. Al met al straalt het niet echt vertrouwen uit.

Deze website al vaker voorbij zien komen, ik zou zeggen google is op de naam, dan weet je gelijk waarom je het beter niet kunt doen;)

Niet zozeer de website, maar de Acme auto's, de Acme Condor is ook zo'n heerlijk goedkoop nitro "beginnersautotje". Alleen een beginner heeft er niets anders dan problemen mee...
Acme auto's, blijf er bij weg....

25x kapotgereden in 4 maanden tijd, en dan toch reclame maken. Lijkt me toch wel wat over de kwaliteit van de auto zeggen;) De site is nu ook niet echt een mooi uithangbord, staat vol spelfouten, en is volgens mij met Google translator vertaald of iets dergelijks. Al met al straalt het niet echt vertrouwen uit.

Maar die 25x was wel me eigenfout maar daarmee probeer ik te zeggen dat hun service wel goed is en dat alle modellen met garantie komen.

Vertrouwen? bel ze maar op.

Ja ik heb dat ook gemerkt dat ze erg veel taalfouten en dat heb ik ze ook gevraagd. En ze hebben mij een eerlijk antwoord gegeven waarom dat zo is.

Probeer ze maar te bellen of mailen en kijk wat jij te horen krijgt

Niet zozeer de website, maar de Acme auto's, de Acme Condor is ook zo'n heerlijk goedkoop nitro "beginnersautotje". Alleen een beginner heeft er niets anders dan problemen mee...
Acme auto's, blijf er bij weg....

Waarom is iedereen Zo Negatief over Acme???

heb jij zelf een acme gehad of praat je door forums te lezen???

Je moet de prijs vergelijken en de prijzen voor de onderdelen ze zijn veel goedkoper dan andere merken en hebben goede service en rijden ook goed.

Ik ben zelf s van Plan om een Winkel te openen en een Dealer te worden van ACME via Nitrotek.

De prijs is dan weliswaar lager, maar je krijgt gewoon waarvoor je betaald.
Die acme auto's zijn op zich niet slecht voor het geld, maar ik zou er zelf geen geld aan uitgeven.
Op straat en parkeerplaatsen zal hij het wel enigsinds volhouden. maar zodra je echt off-road gaat, zal het snel ophouden denk ik.

zoals je al zegt, ze zijn een stuk goedkoper, en dat moet je ook in de gaten houden als je ze vergelijkt met de duurdere auto's.

De keiharde waarheid: Nitrotek is gewoon en verrot bedrijf met verrotte spullen.
Kost idd niks maar je krijgt er ook bijna niets voor terug.
Koop gewoon een traxxas of HPI, daar hebben veel mensen ervaring mee, en er zijn genoeg onderdelen verkrijgbaar.

Waarom is iedereen Zo Negatief over Acme???

heb jij zelf een acme gehad of praat je door forums te lezen???

Je moet de prijs vergelijken en de prijzen voor de onderdelen ze zijn veel goedkoper dan andere merken en hebben goede service en rijden ook goed.

Ik ben zelf s van Plan om een Winkel te openen en een Dealer te worden van ACME via Nitrotek.

Dan heb je nog met een deftig merk gereden. Je zult dan wel rap weten waarin het verschil zit in prijs. Ik heb in Mol al wat Mugens, Xray's, Losi's, ... zware klappen zien vangen op de grote jumps en dat zijn echt serieuze klappen. Auto terug op zijn wielen en je kan verder rijden.

De acme Raptor is helemaal niet verkeerd als je net ff wat meer power wil dan de standaard XL5 wagens als de Rustler en de Stampede (de niet VXL versies dus). Zet er alleen wel wat betere veren onder want die er standaard bij zitten zijn gewoon prut. De banden zijn prima voor parkeerplaats werk (niet verbazend want daar zullen de meeste Raptors ook gebruikt gaan worden) dus zoek naar wat betere bandjes als je echt off-road wil.

Eerlijk is eerlijk. Als iemand twijfelt tussen een Raptor en een Rustler, zou ik eerder de Rustler adviseren, die ze later dan naar brushless kunnen zetten, dan dat ik de Raptor zou adviseren. Maar voor de prijs prestatie is de Raptor niet slecht, ik heb slechtere Acme producten gezien.

Back