Acoms technisport "hayabusa"

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
heey

ik heb een neiuwe zender pistool zender Acoms technisport "hayabusa".
alleen het probleem is, als ik rem(dus het oogje naar voren duw) dan geeft de gasservo gas, en als ik gas geef(dus het oogje naar me toe trek) dan remt ie.
hoe kan ik de servo reversen? dus omdraaien zeg maar.
de zender is digitaal dus ik weet het niet, in het boekje staat wel dat het kan, maar niet hoe, dus vandaar dat ik het hier vraag.

alvast bedankt

awcv4.jpg

dit is een plaatje van de zender!!

greetzz

Er moet ergens een digitale switch op de zender zitten. (misschien ergens op de achterkant?)

digital servo reverse swithes

Anders is er ergens in het menu van de zender waar je hem digitaal kan omzetten als deze zender een menu heeft.

lees eens heel goed woord voor woord de gebruiksaanwijzing door, gegarandeerd dat je het dan wel vind. Goed lezen is een kunst.

ik ben dr mee naar de winkel gegaan, en die hebben het gezged hoe het moest, maar er stond egt heel iets anders in het boekje duss..."not my fault :D" bedankt voor de ANTWOORDEN :P :lol: :D

LAtersss

En hoe moest het nu??? (best wel handig om te weten voor de volgende, die er niet uitkomt).

rick ik zal jouw dat boekwerk van de 9zwcii geven mag jij het voor mij opzoeken hoe het moet ok ? :wink:

heb het rouwens wel zelf uitgedokterd, maar niet met RTFM, maar met DOAKTIHD.

druk op alle knopjes tot ie het doet

heej,
ik heb hem ook.
en ik had er ook al problemen mee omdat in te stellen. echt niet duidelijk aangegeven.

maar heb het al lang opgelost gekregen.

Cees

kan iemand mij misschien uitleggen hoe je de servo reverse moet instellen want met de handleiding kom ik er niet uit
alvast bedankt

Ik heb hem ook gehad en had ook hetzelfde probleem.

Ik dacht dat je met het knopje naast het stuurwiel naar nul moet gaan en dan ingedrukt houden, dan schakelt hij vanzelf over naar servo reverse en dan weer goed instellen.

Groeten Ray

je moet gas geven, en dan je "gas trim" (links van je stuurwiel) in drukken je ziet dan (waarschijnlijk) het getal 130 staan, dit is je uitslag. als je dit laat af lopen (knopje ingedrukt houden, of de andere kant opdrukken) dan zie je het getal afnemen, op een gegeven moment stopt het bij 20. dan het knopje ingedrukt houden. en dan springt hij om van "nor" (NORmal) naar "rev" (Reverse) dan heb je je servo omgedraaid en moet je het getal 20 weer laten op lopen naar 130 (of de gewenste uitslag)

Groet Robo

Hey ff een heel andere vraag over die zender. Ik wil hem graag op de computer aansluiten. Ik heb hier wel zo`n geval voor voor usb en dan zo`n stekkertje naar de zender toe maar waar moet ik de draadjes op aansluiten die uit het busje komen dus als je die in de zender hebt geplaatst. Maybe heeft iemand dit ook al gedaan???

Alvast bedankt

@sppedy Consales
Uit jou vraag kan ik afleiden dat jij deze zender hebt. Mijn vraag hoe bevalt deze ?
Ik heb interresse in de 4-kanaals FM40 ?
Deze zender is niet al te prijzig.

Ik heb zelf de 2 kanaals en deze bevalt perfect deze was 65 euro bij conrad de 4 kanaals kost er 89 euro je moet hem wel bestellen want ze hebben hem daar niet in de winkel dit kan je 55 cent kosten als je een klantenpas hebt dus dat zou ik even doen. Het koste mij wel drie maanden voordat ik hem thuis had dus...

Maar verder bevalt hij perfect. Als je servo reverse wilt doen moet je even het verhaal op de vorige bladzijde lezen.
Ps. Ik begon met die zender op de club en nu rijd een groot deel er al mee van rcclubtwente.

Iemand weet hoe dat moet deze zender op de pc aansluiten?????

is er ook een nederlanse handleiding voor acoms 2ch 40mhz fm waar kan ik die vinden.

Back