acromaster vleugels komen los tijdens vlucht

• Topicstarter Topicstarter jona
  • Startdatum Startdatum
J

jona

Guest
hallo , heb al twee maal loskomende vleugels gehad tijdens vlucht .

telkens ik wat acro vlieg komen men vleugels los telkens zonder teveel schade ,gelukkig ?
is geen prettig zicht als je acromaster spinnend naar beneden ziet komen en je volkomen machteloos erbij staat te kijken.

nu was men vraag zijn er nog mensen die dit hebben en hoe hebben jullie het opgelost .

nog een vraagje , de koolstofbuis die in de vleugels gaat zit die bij jullie ook zo los want bij men easyglider moet ik die er echt in duwen ?

mvg
jona

Hallo Jona,

Ik heb ook een AC maar heb geen van de problemen die jij hier noemt en ik vlieg toch harde snap rolls e.d.
Die koolstof buis bij mij zit ook zeer goed vast. Het enige wat ik mij zo kan bedenken is dat, als jij de vleugels er af haalt na het vliegen en dat de constructie op die manier wat lam wordt (die Epp click systeem bedoel ik dan). Ik laat altijd mijn vleugels zitten. Msschien moet je ze gewoon vastlijmen met secondelijn ben je overal van af.

Mvg,

Daniël.

raar dat bij jou die koolstof buis vast zit , ik heb zeker 2 a 3mm speling tussen buis en ingang van vleugel , waarschijnlijk heeft mpx de verkeerde buis in de doos gestoken hihi, maar leuk om te weten dat die normaal vastzit , ga ik gewoon een andere halen die wel goed vastzit .
vast lijmen zit er niet in omdat ik hem moet uit elkaar halen om te vervoeren

toch bedankt voor je antwoord

Back