Acromaster vs. Extra 300 parkzone

Ik zit te kijken naar deze modellen, alleen de keuze vind ik lastig. Wellicht dat jullie mij met jullie ervaringen kunnen helpen.

kunnen jullie mij vertellen hoe de prestaties zijn van de extra 300 , aangezien hier al een motor en regelaar bij zit en je voor de acromaster zelf een motor kan kiezen.

ik wil met dit toestel gaan leren 3d vliegen, ik wil dus ruim voldoende trekkracht hebben om oneindig recht naar boven te kunnen gaan.

En wat is de kwaliteit van beide toestellen, hoe sterk is ie en hoe zijn de vliegeigenschappen?

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Hallo,

Ik heb met beide gevlogen en vind de acromaster stukken beter.
Vliegt stukken beter en ook 3d gaat er goed mee.
Ik vind dat de extra niet bijzonder veel power heeft. de acromaster vliegt met meer wind ook nog super.
Je kan langzamer vliegen met de acromaster in mijn beleving.
Ook vind ik de acromaster een stuk sterker kwa crash bestendigheid.
Er staat een tweedehands acromaster op het forum voor ik geloof 180 euro, dat zou mijn keuze zijn geweest.

groet,
Dennis

Ik zit te kijken naar deze modellen, alleen de keuze vind ik lastig. Wellicht dat jullie mij met jullie ervaringen kunnen helpen.

kunnen jullie mij vertellen hoe de prestaties zijn van de extra 300 , aangezien hier al een motor en regelaar bij zit en je voor de acromaster zelf een motor kan kiezen.

ik wil met dit toestel gaan leren 3d vliegen, ik wil dus ruim voldoende trekkracht hebben om oneindig recht naar boven te kunnen gaan.

En wat is de kwaliteit van beide toestellen, hoe sterk is ie en hoe zijn de vliegeigenschappen?

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik vlieg de AM met originele set-up, en Kokam 3S/2150/25C.
Dure aandrijfset, wel goed, mooie motorloop en regeling.
Oneindig recht omhoog, langzaam, snel, veel wind etc.
De AM gaat altijd mee als extra toestel, kun je immers altijd mee vliegen.
Landingsgestel vervangen door carbon. Ijzerdraad is te slap.
Bami motor+ESC+Lipo is aanzienlijk goedkoper.
Bij Hobby-In hangt er nu een aan het plafond zag ik vanochtend.

Dank voor jullie reacties, dan moet het denk ik toch maar een acro worden, crash bestendigheid en vliegen met veel wind vind ik zeer belangrijk. Hij moet hufter proef zijn om het zo maar te zeggen.

Hoe groot mag de motor zijn voor een acro, max diameter en max lengte?

Back