ACT Yoyo

http://www.acteshop.de/redirect.php?action=url&goto=www.acteurope.de/html/yoyo.html

al surfend (geinteresseerd in die ME163 van Theo Coenen) liep ik hier tegen aan
is dit wat? ervaringen met de leverancier? ik zie vergelijkbare EPP-kistjes van voor mij eveneens onbekende leveranciers voor veel meer; waar ligt dat dan aan?

kistje kost ook gewoon de helft van de MPX Acromaster en fors minder dan een Formosa II, lijkt wel erg zwaar, maar dat komt (denk ik) omdat de leverancier uitgaat van een vrij traditionele motorisering

KAN een leuk kistje zijn maar dat blijft een gok...
Nog nergens iets op een forum over gelezen....

omdat dat helemaal EPP is
het is heel mooi
ik heb de kleinere zusje van de X-Free
het is echt goed mooi en compleet
zo te zien is die van ACT niet van EPP op de foto teminste
maar effektmodell is supper spul:D

heb hem hier staan nog comleet in doos ziet er wel ok uit
vraag me alleen af of de romp wel sterk genoeg is ziet er nog al hol uit als ik aan het eind van de zomer (als er een model gesneuveld is )begin te bouwen zal ik proberen een bouw verslag te schrijven

Een kistje van een meter met 10SC cellen?
Kan, maar heeft niet mijn voorkeur. In het filmpje zie je dat de yoyo snel gevlogen (moet) worden.
Dit is geen 3D vlieger, maar meer vergelijkbaar met een "serval" waar een jaar of wat geleden zoveel over werd gepost.

Als je motor en accu er van af rekend is het vliegtuig met RC 850 gram.
4 servo's en een ontvanger zal toch niet meer zijn dan 100g.
Meer dan 700g voor een kale kist is een beetje veel.
Ter vergelijking: een jepe focke wulf met shuim-abachi vleugel en GFK romp weegt minder dan 500g (span 109cm) ook RBC warbird van die maat komen daar op neer.
Yoyyo is een zware bak lijkt het. Je zou het eerst eens moeten voelen om te beoordelen.

Back