Action camera

Ja ze is wel lief, maar ze zei wel van dit is het laatste wat je koopt voor je quadcopter. Ik van als jij stopt met roken wel en toen was ze stil hahaha. Moet wel een memory card nog kopen zie ik.

De beelden zijn best wel nauw lijkt het wel voor een action cam? Iemand een hoek vergelijking met mobius toevallig?

nog twee korte test filmpjes gemaakt in de tuin,eene in de vijver.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem aan dat er een kaartje in moet om op op te kunnen nemen? Wat is dat en zit dat er bij?
En hoe lang kom je ongeveer op 1 batterijlading?

heb je idd nodig,zit er niet bij,heb em daar erbij gepakt sd-kaartje 16gb,kan er max 32gb in gebruiken. 12,95 heb ik voor de 16 gb betaalt.
volgens beschrijving 80 min na 2 tot 4 uur laden.

Wat gaat er dan in? SD? Micro SD?

ik zit er toch wel erg over te twijfelen, ik wil een cammetje voor op mijn skihelm maar had graag een klein subtiel dingetje gehad. Maar die prijs... Dat is zo goedkoop dat ik hem zelfs op de punt van mijn ski zou kunnen monteren zonder paniekaanvallen tijdens het skieen :p

Ik ben ook geweest en heb het gehaald, eentje staat klaar voor heyudude :cool: :cool: :D. In Maasmechelen lagen er zeker nog 20 stuks ervan..

full

Beelden zien op zich inderdaad goed uit nu maar proberen op de multirotors :D :D ;)

Leuke skelet. :) Ben benieuwd hoe iedereen hem nog gaat bevestigen
Ben iets aan het bedenken om trillingen wat tegen te gaan.
qhfh.jpg

Bevestigen zal nog een feestje worden, bij mij moet hij op een boot en eronder kunnen.
Erop is niet zo'n probleem, eronder (onder de romp) moet waarschijnlijk het één en ander verbouwd gaan worden.

Skelet is een speeltje van mijn schildpad :-)

Die Leguaan zag er trouwens cool uit, wat een joekel :schrik:

Ik heb er ook maar eentje gekocht voor het geld ziet die er wel redelijk uit. morgen even proberen als het licht is ik ben wel benieuwd als die tegen een stootje kan er staat namelijk schock proof op de doos maar ja wat is chockproof morgen gewoon op de auto en zondag op het zweefvliegtuig als het weer mee zit

indien het weer mee zit maak ik wel een filmpje van de heide met mn zwever hier in epe zijn er nog genoeg camera's

hahah ik ging extra vroeg opstaan en ik stond om 9 uur op de stoep bij de action bleek het dat niemand hier in epe interesse in de dingen heeft :) des te meer voor mij

Nou, ik heb er ook eentje hoor, een zilveren.
Schattig klein, alleen is het helmbandje bij lange na niet lang genoeg om hem op wat voor manier dan ook op mijn helm te klussen, dus daar gaan we nog wat anders voor verzinnen.

In Zoetermeer liggen er nog meer dan zat, in ieder geval.

Back