Actros tank transport

Discussie in 'Model truckers' gestart door Burning Surfer, 13 feb 2005.

  1. Hoi, na alle nieuwe aanwinsten e.d.
    Dacht ik kom laat ik mijn Actros eens tonen, ook nog in aanbouw (komt waarschijnlijk nooit af) :lol:


    FF voorstellen Actros mooi groen, met zo'n klein zwaartransport bakje
    [​IMG]

    Zoals je kunt zien op de foto spat lappen met ster, extra handgrepen boven op de bak (weet niet waarom) :lol: sleepstang ook nog weggewerkt. Koppelings muil ingebouwd in de bumper en aluminium velgen :lol:
    En bijna niet te zien een brand diesel tank mooi zwart staat veel mooier dan een verchroomde wedico tank ('t moet tenslotte een leger voertuig voorstellen):wink:
    De spatschermen zitten er tijdelijk op, deze wil ik nog vervangen voor van die half ronde dingen (voor 't wedico profie onderstel)

    [​IMG]

    Hier de linker kant, alvast een werkkistje gemonteerd, daar zat dus eerst een gigantisch gapend gat :!:
    Nu weet ik nog niet zeker of die daar blijft, misschien komt daar iets anders, maar als 't zo blijft dan is dat wel een mooie lokatie voor een laadplug :roll:

    [​IMG]
    En de voorkant met zonne klep, en Actros sticker (schenking van Rottierood) :lol:
    Er zijn andere spiegels besteld (wacht alweer 4 weken) :cry:

    [​IMG]
    Hier met iets teveel lading, :cry:

    En uit eindelijk buiten :lol:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Maar nog niet zoals ik hem wil hebben, lichtset ontbreekt nog en nog een aantal zaken waar ik niet tevreden over ben :wink:
    Servo inbouwen liftas, servo inbouwen koppelingsmuil, servo oprijklep trailer, spatschermen, dolly andere kleur, trailer verbouwen voor nog een extra tank :? veel te veel dus :wink:
     
  2. Gelijk een vraag, die oprijklep van de trailer kan mbv een servo omlaag en omhoog, maar een standaard servootje trekt dat niet :evil:
    Moet nu de servo sterker of moet 't bevestingspunt van 't kwiklinkje aan de oprijklep veranderd worden (andere lokatie) :?:
     
  3. tankie

    tankie Guest

    hee brandende surfer..

    ik heb nog een robbe opknapper staan...daar zitten half ronde spatborden op....
     
  4. Hey Tankie, is 't nog redelijk bruikbaar :?:
    Heb je toevallig een fotootje :?:
     
  5. Forrest

    Forrest Guest

    Hij is heel mooi Theo 8)
    Maar moet er geen bestuurder in ? :wink:

    Groeten Niek
     
  6. Hoi Niek, weer iets voor op mijn verlanglijstje :lol:
     
  7. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Die Niek denkt ook aan alles!!!!!!! 8)
    gr Marcel.
     
  8. tankie

    tankie Guest

    die zijn helemaal goed..
     
  9. Paul H.

    Paul H.

    Lid geworden:
    22 nov 2004
    Berichten:
    642
    Prachtig.. :D
    Bestuurder? Moet daar niet nog iemand naast zitten? :wink:
     
  10. Naast de bestuurder [​IMG][​IMG] misschien wel een cameraatje net als bij een maatje van mij :wink:

    Zoals op deze foto duidelijk is te zien.
    [​IMG]
     
  11. Guest

    Guest Guest

    @tankie: Is dat die groene Actros die te koop is?

    Wat moet die opbrengen, want dit lijkt mij een erg mooie hobby, alleen een beetje duur.
    Daarom lijkt mij 2e hands beginnen wel wenselijk.

    gr Alwin
     
  12. Hoi Alwin,

    Die groene Actros is dus niet van Tankie, die is dus van mij.
    En deze is dus niet te koop, of je moet wel een hele beste prijs betalen :lol:

    Groeten Theo 8)
     

Deel Deze Pagina