Adblocker en toch ads...

markjuhh

Forum veteraan
Hey

Sinds een paar dagen krijg ik ondanks mijn adblocker toch de RC addict ads te zien...
Meer mensen die hier last van hebben?

Groeten

Meer mensen die hier last van hebben?

Ja, maar met Firefox kan ik ze wegkrijgen met Adblock Plus. Bij Chrome blijven ze weg met de gewone AdBlock, maar bij Safari blijf ik van die "spontane links" zien, ondanks dat AdBlock geïnstalleerd is.

Hoe het bij Explorer zit kan ik met m'n iMac niet zo snel zien, daarvoor moet ik restarten in Windows mode. Ik zal er de volgende keer eens op letten, maar ik doe dat niet zo vaak omdat ik Windows een ramp vind...

Groet,

Ad

Die advertenties zijn leuk voor de bezoekers, die een keer komen kijken.
"Wij als meubilair" weten toch wel wat de adresjes zijn zeker?
Ik kom hier niet voor de advertenties, al werd ik er voor betaald om ze in beeld te houden.

Bovendien;
Zou je van leverancier moeten veranderen als die ineens geen advertenties meer plaatst hier, omdat het forum dan aan een ander kan verdienen?

Ik heb op de laptop ook een proxy bla bla instelling om alle advertenties buiten beeld te houden.
Helaas kan ik nu mijn hotmail niet meer openen ondanks de uitzondering op dat adres.
Lekker bezig die microschoft jongens......

waar denk je dat Robert zijn geld onderandere mee verdient ?

ja.. das duidelijk, maar niet echt relevant meer voor de ervaren MBFers onder ons ;)
maar omdat de adds er o.a. voor zorgen dat de site trager word geladen, is 't gebruik van add blockers (sorry Robert ;)) toch geen overbodige luxe...

Jammer, waar denk je dat Robert zijn geld onderandere mee verdient ?

Daar heb ik alle begrip voor, Emil. Ik stoorde me niet echt aan de advertenties, maar het wordt wel hinderlijk als in berichten allerlei woorden als link worden weergegeven, en dit geen links van de schrijver zijn maar van een commercieel iets. Kennelijk liften die mee met de advertenties, want ze verdwijnen als Adblock ingeschakeld is.

Groet,

Ad

Daar heb ik alle begrip voor, Emil. Ik stoorde me niet echt aan de advertenties, maar het wordt wel hinderlijk als in berichten allerlei woorden als link worden weergegeven, en dit geen links van de schrijver zijn maar van een commercieel iets. Kennelijk liften die mee met de advertenties, want ze verdwijnen als Adblock ingeschakeld is.

Groet,

Ad
Hmm nog neit meegemaakt ? Heb je print screentje of zo ?
Kan me indnenken dat het idd hinderlijk is, maar dat zeg ik heb er nu even geen beeld bij....

Daar is al vaker over gesproken, ik zweet alleen niet meer waar.
Het gaat dan over een woord of een stuk tekst waar een lijntje onder komt .
Dat geheel kan je dan aanklikken alsof het een link is, daarna raak je uiteraard de weg kwijt.

Hmm nog niet meegemaakt ? Heb je print screentje of zo ?

Er is wat vreemds gebeurd, Emil, ze zijn weg. Ik zit nu in Safari (waar ze niet uit te branden waren), en plotseling geen links meer. Zelfs als ik Adblock uitschakel verschijnen ze niet meer. Nog even snel gekeken naar een bericht in de Gelagkamer (Historische Schepen), waar ik er de laatste keer instonk omdat het woord "kit" als link werd getoond, maar nu ook niet meer!!!!

Is Robert soms aan het hobbyen?

Maar OK, eind goed al goed.

Groet,

Ad

EDIT
Zoals Harm zegt, is hier al eerder een discussie over geweest. Daardoor was ik aan die Adblock gekomen.

Idd ik heb het nog nooit eerder gezien... Had wel even weer geen adv hier.. En der is de laatste tijd wel wat mee aan de hand, virus meldingen geweest, enzo..

Dus dat zou der zo maar mee te maken kunnen hebben.. Wat zoals jij het beschrijft, is dat erg irritant, daar heb je gelijk in, en is vast ook niet de bedoeling geweest denk ik...

Fijn dat het nu weer klaar is ;)

Back