addapter wordt warm..te warm?

hallo, ik heb een snellader van de elektro-winkel met een laadstroom van 800 mA. hier laad ik sanyo's met 2500 mAh mee op. maar de addapter wordt heel warm..als ik hem in mijn hand houd dan kan ik hem nog maar net vasthouden..mijn vraag is nu:
mogen addapters zo warm worden :?: de batterijen zijn normaal warm (niet te heet)

gr sjoerd

nope ik dacht het niet .
maar zet er eens een ampere meter tussen .
zal wel iets meer zijn dan 800ma.
groeten wiebe

Van de 'Electro-winkel' ?

Geschikt voor wat voor type cellen? En welk aantal? En welk aantal probeer je te laden?

Denkelijk zijn hier een paar opties.

Je zegt dat je adaptor heet wordt en dat ge bijna een eitje op kunt bakken. Een adaptor kan goed warm worden van het laden, maar niet om te zeggen dat ge je bijna gaat verbranden.

Maar over wat voor soort adaptor zijn we aan't praten. Kleintje, een gewone waarmee ge alle soorten batterijen mee kunt opladen op verschillende stroomsterkte enzvoorts.
Hoe zit de aansluiting enz. Soms kan ook een fotoje soms ook veel duidelijkheid brengen in de zaak.

Meschien als we die info hebben dat we je beter kunnen helpen met je probleempje.

Greetings

als ie heet wordt zou k maar gewoon een nieuwe kopen,
wijst op een zeer slecht rendement, warmte is afkomstig van de transformatorwikkkelingen..

Back