Hallo,
ik heb voor mijn tamtech een BL setje gekocht. (geen combo maar verschilende merken.)
nu weet ik niet echt welke insteling de advance timing moet staan.
ik heb een 45A esc, en een 6800kv 380 motor.
nu kan ik de timing op 4 standen zetten (low, mid, high, highest.)
hij staat standaard op high, en daar staat hij nog steeds op.
de esc is bedoeld voor een 540 BL motor.
als ik nu met mijn zender de stik 1 tikje naar voren doe en hem daar laat staan spinnen de bantjes even en rijd hij best door.
je hoort de esc ook niet eerst piepen maar meteen geeft hij gas.
verder blijft het allemaal erg louw tot koud.
de esc blijft kout de motor en accu worden louw.
en dan rijd ik best wel lang vol gas.
als ik nu de timing op low zet gaat hij dan eerst piepen en komt dan rustig op gang?
of maakt dat niks uit.
en heeft die timing alleen te maken wat voor motor ik rijd.
dus veel kv of weinig.
ik denk ik vraag het eerst voordat ik de boel sloop.
gr Sander.
ik heb voor mijn tamtech een BL setje gekocht. (geen combo maar verschilende merken.)
nu weet ik niet echt welke insteling de advance timing moet staan.
ik heb een 45A esc, en een 6800kv 380 motor.
nu kan ik de timing op 4 standen zetten (low, mid, high, highest.)
hij staat standaard op high, en daar staat hij nog steeds op.
de esc is bedoeld voor een 540 BL motor.
als ik nu met mijn zender de stik 1 tikje naar voren doe en hem daar laat staan spinnen de bantjes even en rijd hij best door.
je hoort de esc ook niet eerst piepen maar meteen geeft hij gas.
verder blijft het allemaal erg louw tot koud.
de esc blijft kout de motor en accu worden louw.
en dan rijd ik best wel lang vol gas.
als ik nu de timing op low zet gaat hij dan eerst piepen en komt dan rustig op gang?
of maakt dat niks uit.
en heeft die timing alleen te maken wat voor motor ik rijd.
dus veel kv of weinig.
ik denk ik vraag het eerst voordat ik de boel sloop.
gr Sander.