Advertentie te koop Align 600 ESP verkeerd geplaatst

Discussie in 'Helpdesk' gestart door sensor97, 28 mei 2018.

  1. sensor97

    sensor97

    Lid geworden:
    22 sep 2008
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Moordrecht
    Ik zie mijn te koop aangeboden heli staan in de rubriek modelbouwmarkt TE KOOP geheel onderaan in de kolom i.p.v. in de rubriek (Te koop) Helikopters. Mogelijk heb ik wat fout gedaan bij het plaatsen van de advertentie

    Het lukt mij niet om de advertentie te plaatsen in de juiste rubriek?

    Kan ik hem zelf in de juiste rubriek plaatsen of kan de moderator dit doen.

    Bij voorbaat dank.

    HdB.
     
  2. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Verplaatsing vraag je aan middels klik op Meld onder betreffende bericht.

    Regio/provincie/woonplaats
    Het kan ook zeer handig zijn om je woonplaats of regio in je profiel te vermelden, dan kan iedereen dat altijd links naast je berichten zien. Voor helpende handjes, drinkgelagen, verwijzingen naar hobby-locaties, clubs en winkels, of gewoon een schouder om op uit te huilen.

    Conversaties versus profielposts
    PB = privé bericht, op dit forum heet het conversatie. Je start een conversatie met een gebruiker door te klikken op foto'tje of naam van de betreffende gebruiker, er opent een klein venstertje en daarin klik je op start een conversatie.
    Je kunt ook via profielposts communiceren, door op iemands gebruikerspagina te berichten te plaatsen, maar die berichten zijn openbaar op jouw @XXXXX profielpagina, iedereen kan ze lezen, en meedoen.

    Notificaties/meldingen
    Voor privébericht/conversaties kent het forum een paar handige opties zodat je o.a. berichten niet meer over het hoofd ziet. Je kunt een e-mail notificatie en/of een scherm-melding krijgen bij ontvangst van een privébericht/conversatie/post. Dit kan ook bij aantal andere forum-gebeurtenissen, zoals reacties in een discussie waarop je geabonneerd bent. Erg handig, je ziet niets meer over het hoofd :)

    E.e.a. is in te stellen door rechtsboven op je gebruikersnaam te klikken, daar zijn de diverse instellingen, ietwat onhandig, verdeeld over
     
  3. sensor97

    sensor97

    Lid geworden:
    22 sep 2008
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Moordrecht
    Ron,
    Bedankt voor je reactie op mijn melding. Het vinden van de MELD knop gaf wel wat kop brekers. Op de IPad en iPhone is deze functie niet zichtbaar uiteindelijk gevonden met de laptop.

    Mvrgr. Henny
     
  4. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Da's vreemd, wist ik niet. Maar wel goed om te weten, dan geef ik een volgende keer ook de link die onder de Meld verborgen zit.
     
    sensor97 vindt dit leuk.
  5. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    In Tapatalk moet je de startpost aanklikken en dan rechtsboven op de 3 puntjes drukken. Daar staat meld....

    ;)
     

Deel Deze Pagina