advertentie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat betekend dit eigenlijk:

janneman, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

Ik kan niet eens op mijn eigen advertentie reageren of een slotje op zetten.
Daarom heb ik hem maar bewerkt. :confused:

Graag enige uitleg van Robert of de heren Moderators. :rolleyes:

of je leest even de helpdesk wat beter door.........
ik geloof dat het betreffende topic al 5 paginas lang is.
en hier 1 of 2 regels onder jouw net geplaatste bericht staat..

Regels voor de Te Koop forums

- U dient een omschrijving te geven in de advertentietitel en de advertentietekst van het product dat u aanbiedt.
- Plaats uw advertentie s.v.p. in één rubriek.
- Geen links naar andere verkoopsite's, alle relevante info moet hier te lezen zijn.
- Het is niet toegestaan om grote partijen aan te bieden. (zeer grote aantallen van 1 product)
- De te koop forums zijn alleen bedoeld voor Particuliere aanbieders, dus geen modelbouwwinkels of handelaren, deze kunnen in de sponsorcorner terecht. Om in de sponsorcorner te kunnen posten dient u een banner op het modelbouwforum te hebben draaien.
Bij twijfel mag uw advertentie worden verwijderd. Ook particulieren die veelvuldig handelen in 2e hands artikelen zijn handelaren.
- Na maximaal 2 maanden kunnen de advertentie's worden verwijderd door de marktmeesters/beheerders van het forum
- Er kan niet worden gereageerd in de verkooptopics.
- Kicken (omhoog plaatsen) van topics is niet mogelijk.

- In de eerste maand is het voor de adverteerder mogelijk om de advertentie aan te passen. Daarna kan dit middels een privébericht naar de marktmeesters.
- Dubbele topics worden zonder pardon verwijderd.

het staat er toch duidelijk in de regels.
Door de mega off-topic berichten in de verkoop topics hebben ze hiertoe besloten.

Niet om het een of ander, maar Robert heeft iedereen een mail gestuurd waarin (onder andere) deze aanpassing aan het forum is aangekondigd.
Daarnaast staan er in dit subforum (dus onder jouw bericht) meerdere topics waarin exact dezelfde vraag wordt gesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back