Sinds een jaar of anderhalf heb ik een Blade MCX. Best leuk, maar uiteraard loop (vlieg) je uiteindelijk tegen de beperkingen aan. Zo vind ik het af en toe leuk om de MCX buiten te vliegen (afgelopen vakantie bijvoorbeeld 's avonds op de camping) maar dan moet het wel absoluut bladstil zijn want met het minste zuchtje kan je echt alleen nog maar met de wind mee vliegen... Zowiezo zou iets meer snelheid wel leuk zijn.
Ik denk niet dat ik ooit een echte helivlieger zal worden -ik ben meer een zweefvlieger dus ik zie het niet als voorbereiding voor een "volwassen" heli- maar ik vind het, vooral in en om huis, wel een heel leuk speeltje, en denk nu dus over een "upgrade". Een Blade MSR of een Nine Eagles Solo Pro dacht ik.
Er zijn hier vast wel mensen die ze allebei van dichtbij kennen. Wat zijn de verschillen?
Zijn er nog andere vergelijkbare heli's in deze klasse?
Ik denk niet dat ik ooit een echte helivlieger zal worden -ik ben meer een zweefvlieger dus ik zie het niet als voorbereiding voor een "volwassen" heli- maar ik vind het, vooral in en om huis, wel een heel leuk speeltje, en denk nu dus over een "upgrade". Een Blade MSR of een Nine Eagles Solo Pro dacht ik.
Er zijn hier vast wel mensen die ze allebei van dichtbij kennen. Wat zijn de verschillen?
Zijn er nog andere vergelijkbare heli's in deze klasse?