Advies body X-ray xb9e

Iemand een idee welke body er past op een x-ray xb9e ? De bodys van x-ray zelf worden blijkbaar niet meer gemaakt en zijn ook nergens meer verkrijgbaar. Staan overal in backorder met ongekende levertijd... Als antwoord op een mail naar x-ray kreeg ik te horen dat deze dus niet meer gemaakt worden.

Klopt, hij is daar in stock, maar 18 dollar verzendkosten vind ik wel wat veel. Ik ben eigenlijk op zoek naar een andere body dewelke eventueel ook wat meer plaats biedt voor de batterij en de motordraden. Bij de originele schuren deze tegen elkaar namelijk.
Daarom mijn vraag welke andere bodys hier ook op passen.

In de review staat dat de proline body van de Losi Eight-E 2.0 ook redelijk past.
Misschien dat dat wat is?
Op de site van Proline kan ik zo geen body vinden voor de Xray, en op de site van J-Concepts alleen voor de nitro versie.
Daar zal dus een dikker randje op zitten voor de koelkop van de nitro motor, ik weet niet of dat erg is?

Overigens heb ik de optie tot gratis verzenden met de UPS?

Als ik de body in mijn mandje doe, en naar de winkelwagen ga, en klik op het groene "checkout" dan krijg ik mijn adres te zien met de optie om gratis te verzenden.
"$0.00- UPS -> Post Office - FREE! - estimated delivery Sat, Jan 2 to Tue, Jan 12 **

Ik heb hem juist besteld bij amainhobbies. Inderdaad free shipping. Ik vind het wel straf dat de onderdelen voor een buggy die nog maar sinds een jaar niet meer gemaakt wordt nu al zo moeilijk verkrijgbaar zijn. Wat wordt dat dan over een paar jaar ....

Dat komt denk ik ook omdat Xray niet heel erg bekend is, ik heb een Losi Muggy, die word al 5 jaar niet meer gemaakt, en toch kan ik Ebay nog vrij regelmatig onderdelen vinden.
Word de nitro versie ook niet meer gemaakt?

Erg weinig ben ik bang, tenzij u toegang heeft tot een freesmachine en materiaal, dan zou u misschien zelf wat onderdelen kunnen maken?
Ebay in de gaten houden doe ik wel, daar komt regelmatig wat voorbij, misschien met wat geluk een roller oid.
En in de handleiding zoeken van de auto die u heeft en de opvolger, en kijken of de auto's overeenkomende onderdelen hebben?

Ik ben van plan om nog een truggy kit aan te schaffen, maar twijfel nog, vooral in verband met achteraf onderdelen te vinden, tussen verschillende kits. Namelijk :
Team Losi Racing 8IGHT-T E 3.0
Mugen Seiki MBX7TR ECO
Team Durango DEX8T
Bij welke kits zijn onderdelen achteraf het makkelijkst verkrijgbaar, ook als het model zelf al uit productie is gegaan ?

Dat is inderdaad lastig te zeggen, al denk ik dat Durango wat minder populair is, en er dus minder onderdelen voor in de omloop zijn, en mensen die ze op voorraad hebben.
Maar dit kan ik mis hebben!

Back