Ik wil graag een multikopter kopen en heb ik een dji phantom3 advanced in gedachten,
en zodoende heb ik al heel wat filmpjes bekeken, maar kwam ook een filmpje tegen
waar met minidrones doro de bossen geraced werd, en dat vond ik ook wel erg gaaf,
want het leek wel die scene uit een star wars film waar ze met zwevende
motoren door een oerwoud vlogen, en zodoende ben ik eens wat verder gaan zoeken
en liep tegen de wl toys v686g fpv drone aan.
Zo te zien een zeer leuk en compleet ready to fpv pakket voor maar 169 euro,
maar ik las dan weer dat de motortjes niet lang mee gaan, en schijnt het
allemaal geen lange levensduur te hebben, en dat is jammer, want ik had liever gezien
dat het bereik wat groter was, een grotere accu en er brushless motoren in hadden
gezeten, en had dat alles best wat meer mogen kosten, dus wie weet welk
complete set wel aan mijn verwachtingen zou kunnen voldoen?
Want ik ben hier helemaal iet in thuis, en is er zoveel, dat je de bomen door het bos niet
meer ziet, vandaar ik de kenners hier maar om raad vraag.
Een 2 vraag is, ik begrijp dat de dji phantom zeer stabiel is, en daar blijft hangen
waar jij dat wilt, en dat zou ik ook wel fijn vinden in een mini racer,
dus een drone die zichzelf stabiel houd als je de controls los laat,
en niet een die je zelf moet corrigeren/ballanceren, want het is bijna 20 jaar geleden
dat ik een balsa vliegtuigje gevlogen heb, en heb verder geen ervaring met drones,
dus een beetje een stabiele drone met fpv en auto return zou ik wel fijn vinden.
En dan de laatste vraag, kun je met een phantom3 ook een beetje racen?
Of is die daar gewoon te groot en te lomp voor?
en zodoende heb ik al heel wat filmpjes bekeken, maar kwam ook een filmpje tegen
waar met minidrones doro de bossen geraced werd, en dat vond ik ook wel erg gaaf,
want het leek wel die scene uit een star wars film waar ze met zwevende
motoren door een oerwoud vlogen, en zodoende ben ik eens wat verder gaan zoeken
en liep tegen de wl toys v686g fpv drone aan.
maar ik las dan weer dat de motortjes niet lang mee gaan, en schijnt het
allemaal geen lange levensduur te hebben, en dat is jammer, want ik had liever gezien
dat het bereik wat groter was, een grotere accu en er brushless motoren in hadden
gezeten, en had dat alles best wat meer mogen kosten, dus wie weet welk
complete set wel aan mijn verwachtingen zou kunnen voldoen?
Want ik ben hier helemaal iet in thuis, en is er zoveel, dat je de bomen door het bos niet
meer ziet, vandaar ik de kenners hier maar om raad vraag.
Een 2 vraag is, ik begrijp dat de dji phantom zeer stabiel is, en daar blijft hangen
waar jij dat wilt, en dat zou ik ook wel fijn vinden in een mini racer,
dus een drone die zichzelf stabiel houd als je de controls los laat,
en niet een die je zelf moet corrigeren/ballanceren, want het is bijna 20 jaar geleden
dat ik een balsa vliegtuigje gevlogen heb, en heb verder geen ervaring met drones,
dus een beetje een stabiele drone met fpv en auto return zou ik wel fijn vinden.
En dan de laatste vraag, kun je met een phantom3 ook een beetje racen?
Of is die daar gewoon te groot en te lomp voor?