Ik vlieg nu een half jaar met een Robbe ASW15 en ben opzoek naar iets nieuws. Heb al een Multiplex Solius gekocht, maar die krijg ik nauwelijks heel aan de grond en ook in de lucht heb ik mijn handen vol aan de Solius.
De Solius heeft inmiddels een flinke deuk in mijn vertrouwen met vliegen gegeven, dus de ASW15 is weer aan de beurt om z'n rondjes te maken. Inmiddels heb ik ook begrepen dat dit een toestel voor gevorderden is.
Waar ik nu naar opzoek ben is een opvolger voor de ASW15. Dus een redelijke biginnerszwever, maar met flaps. Dat laatste omdat ik die techniek erg mooi vind. Op de club al een paar keer gevlogen met de Hype Relax II, maar de kwaliteit van de electronica was niet echt best (servo gesmolten, met crash tot gevolg).
Wie weet een leuke opvolger? Bij voorkeur geen zelfbouw in balsa.
Alvast bedankt voor jullie tips
Overzicht tot nu toe:
- Multiplex EasyGlider Pro (nadeel: geen flaps);
- Hype Relax II (nadeel; niet in kit te verkrijgen) en er vliegen er al 2 op de club;
- Parkzone Radian Pro;
- Multiplex Cularis;
- Art-Hobby (max. 2mtr toestel) Sky-E 2M?:
De Solius heeft inmiddels een flinke deuk in mijn vertrouwen met vliegen gegeven, dus de ASW15 is weer aan de beurt om z'n rondjes te maken. Inmiddels heb ik ook begrepen dat dit een toestel voor gevorderden is.
Waar ik nu naar opzoek ben is een opvolger voor de ASW15. Dus een redelijke biginnerszwever, maar met flaps. Dat laatste omdat ik die techniek erg mooi vind. Op de club al een paar keer gevlogen met de Hype Relax II, maar de kwaliteit van de electronica was niet echt best (servo gesmolten, met crash tot gevolg).
Wie weet een leuke opvolger? Bij voorkeur geen zelfbouw in balsa.
Alvast bedankt voor jullie tips
Overzicht tot nu toe:
- Multiplex EasyGlider Pro (nadeel: geen flaps);
- Hype Relax II (nadeel; niet in kit te verkrijgen) en er vliegen er al 2 op de club;
- Parkzone Radian Pro;
- Multiplex Cularis;
- Art-Hobby (max. 2mtr toestel) Sky-E 2M?:
Laatst bewerkt: