Advies gevraagd voor helikopterkeuze!!

Ik overweeg op korte termijn een 6ch cp (size 250-450)heli aan te schaffen (bij voorkeur RTF). Ik heb geen ervaring met deze categorie maar wel n redelijk inzicht om dingen te vliegen.
Ik heb momenteel 2 coax heli's maar de lol was er (zeer) snel af vanwege de beperkingen in wendbaarheid en windgevoeligheid (zijn niet vooruit te branden met n zuchtje wind..). De bedoeling is om er buiten mee te vliegen dus moet met wind uit de voeten kunnen, redelijk voorwaartse snelheid maken, stabiel hooveren en 'standaard' vlieggedrag vertonen en natuurlijk als de tijd daar is babystapjes zetten op planeet 3d.
Probleem is dat ik besluiteloos word vanwege het enorme aanbod dus heb ik een kort lijstje met evt kandidaten en kan jullie hulp/advies/aanvulling echt gebruiken.

-KDS450s/c
-mini titan 325/325se
-skyartec wasp v3 of v4

Budget is niet zo'n probleem maar t zou wel handig zijn als er goed en snel aan onderdelen te komen is.

Bedankt alvast.

Ik denk wel dat je een klein beetje een droom leeft, de eisen die je hebt zijn niet echt samen te vatten in de heli's die je noemt.

Wil je vliegen met wind, moet je kijken naar 500 of groter.
Wil je redelijk goedkoop kopen en crashen moet je naar 450

Cp heli's heb je nooit rtf.
Moet je ook niet willen, jij bent verantwoordelijk voor de schade die zo'n gehaktmolen (ja, een 450 is dat ook) veroorzaakt. En crashen op jezelf of een toeschouwer is gewoon niet de bedoeling
Daarnaast ga je crashen, en moet je zelf alles weer gaan repareren

Dus sleutelen zul je echt moeten gaan doen, ook dat is anders dan bij een coax

Maar om je een beetje op weg te helpen, wat is je totaalbudget waar alles van gekocht moet worden?

En vergeet die 250 aub, niet echt geschikt materiaal voor een beginner