Advies gevraagd zoontje

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Okazuta, 13 jan 2022.

  1. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Misschien eerst het hele topic lezen ipv de openingspost lezen en daarop reageren want de topicstarter zal ondertussen al heel wat bouw-uurtjes achter de rug hebben met zijn aangegschafte spullen.
     
  2. Okazuta

    Okazuta

    Lid geworden:
    13 jan 2022
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Hilversum
    wat een leuke reacties allemaal! Ik heb het heel even druk gehad met andere zaken en ben ondertussen ook nog goed ziek geweest :(
    Zoontje was 3 februari jarig en vond zijn cadeau prachtig!
    Samen alles uitgepakt en voorzichtig begonnen met bouwen. Daar had die dan wat minder interesse in. Het is nog net even te moeilijk voor hem om zelf te schroeven (gaat nog behoorlijk zwaar) en dus verloor die de aandacht.
    Ik moet zeggen dat ik het ook nog wel een uitdaging vond! Veel dingen waren voor mij niet intuitief en een beetje zoeken maar ik kan toch zeggen dat ik zojuist de wielen erop heb gezet en we zonder kap een rondje in de woonkamer hebben kunnen rijden!

    Rest ons nog even de draadjes netjes weg te werken en de kap te spuiten. Dan even kijken naar de sporing van de wielen want dat heb ik nog niet helemaal netjes in elkaar gezet. maar zowel ik als mijn zoontje zijn trots op het resultaat so far!
     
    Mark300, HeliKoper, flugelplace en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Gerrie's rc's

    Gerrie's rc's

    Lid geworden:
    22 jun 2021
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Dedemsvaart
    Haha, dat is gelijk goed beginnen, mijn buurjongen had een Nikko evo porsche 911, max 25. Dat vind ik nog steeds een erg leuke beginners auto, geleidelijk sturen, geleidelijk gas geven.... maar hij had geen 400 euro budget haha
     

Deel Deze Pagina